اخبار

باهم و در کنارهم در شناخت مولایمان از هم سبقت بگیریم

برگزیدگان مسابقه "جلوه هایی از لیالی قدر" اعلام شد

برگزیدگان مسابقه "جلوه هایی از لیالی قدر" اعلام شد

 

 این مسابقه با موضوع شب های پرفیض قدر با محوریت مولای متقیان حضرت  امیرالمومنین علی (ع) به همت روابط عمومی دانشگاه برگزار شد که ضمن قدردانی از تمامی عزیزان شرکت کننده در این مسابقه ، از بین آثار ارسالی ، ۳ نفر از همکاران به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب شدند.

براساس بررسی های صورت گرفته در بخش دلنوشته ، سرکار خانم  فاطمه صدری از مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه (مرکز شهید سوری) ، در بخش شعر سرکار خانم توران صالحی از مرکز بهداشت شهرستان جوانرود و در بخش ارسال عکس نیز سرکار خانم زهرا واحدی از بیمارستان آیت اله طالقانی برگزیدگان این مسابقه بودند.

آری گرچه عقل و هوش بشریت تا ابد ناتوان و درمانده از شناخت شخصیت کامل و جایگاه والا و گُهَربار مولایمان حضرت علی (ع)  بوده و هست و همواره تنها امام معصوم است که قادر به درک فضائل و خصائل این عصاره نظام آفرینش در جهان هستی است اما چه غم ؟ آب دریا را اگرنتوان کشید...هم به قدر تشنگی باید چشید...  ، در این راستا ما نیز  شب های قدر را قدر دانستیم و مغتنم ، تا شاید به این بهانه در شناخت هرچه بیشتر سیره ی این امام بزرگوار در کنارهم از هم سبقت بگیریم، به امیدی که به قدر تشنگی از دریای بیکران معرفتش چشیده باشیم و با کسب فیض تعیین کننده خطی باشیم که ره حیدر کرار را درپیش داشته باشد.

 

گفتنی است برندگان این مسابقه می توانند جهت دریافت هدایای خود به مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (ساختمان شماره ۱ _ طبقه سوم ) مراجعه نمایند.

آثار برندگان را اینجا ببینید:

۳
۲
۱

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید