اخبار

استقبال خوب مردم از غرفه‌های علوم پزشکی کرمانشاه در نمایشگاه قرآن

استقبال خوب مردم از غرفه‌های علوم پزشکی کرمانشاه در نمایشگاه قرآن


سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم از ۲۶ فروردین در پارک شاهد کرمانشاه دایر بود و امسال ۴ غرفه  علوم پزشکی کرمانشاه در این نمایشگاه مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفت.

فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن کریم از ۲۶ فروردین در پارک شاهد کرمانشاه دایر بود و امسال علوم پزشکی کرمانشاه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در قالب ۴ غرفه به معرفی اقدامات و دستاورد‌های این معاونت در بخش‌های مختلف قرآنی، پزشکی و طب سنتی، مشاوره، حجاب و عفاف و هنری به بازدیدکنندگان پرداخت که مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفت.

وی افزود: غرفه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی روز‌های برگزاری نمایشگاه قرآنی کرمانشاه در حوزه‌های فرهنگی و خدمات پزشکی در سبک زندگی ایرانی و اسلامی همچنین معرفی بیشتر سبک زندگی سالم به مردم به ارائه خدمات پرداخت.

حدادیان تصریح کرد: درکنار غرفه‌های مذکور هنرمندان دانشگاه علوم پزشکی به ارائه کار‌های هنری خود پرداختند که از این بخش نیز استقبال خوبی انجام گرفت.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ارائه خدمات پزشک متخصص طب سنتی اشاره کرد و گفت: این بخش نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شد و درکنار آن همکاران اداره مشاوره این معاونت به ارائه خدمات روانشناسی پرداختند.

حدادیان به غرفه حجاب و عفاف این دانشگاه در نمایشگاه قرآنی اشاره کرد و گفت: همکاران ما در دبیرخانه عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در غرفه دانشگاه علوم پزشکی در نمایشگاه قرآنی کرمانشاه به معرفی دستاورد‌های این دبیرخانه پرداختند که از جمله آن‌ها (معرفی کتاب‌های جدید در زمینه عفاف و حجاب) و ارائه نکات علمی و روان‌شناسی در رابطه با مضامین عفاف و حجاب به همراه ارائه پوستر‌های آموزشی بود که با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

وی در پایان از همکاری حوزه بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: خوشحالیم که امسال پس از سه سال وقفه، شاهد برگزاری نمایشگاه قرآنی و استقبال خوب مردم و حضور پرشورشان بودیم که نشان از علاقه آنان به قرآن و آموزه‌های دینی دارد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید