اخبار

دکتر محمدی :

اجرای طرح روستای سالم نقش موثری در کاهش مهاجرت روستاییان به شهر دارد

اجرای طرح روستای سالم نقش موثری در کاهش مهاجرت روستاییان به شهر دارد
  
 دکتر محمدی رئیس دانشگاه صبح امروز در جشنواره روستای سالم در روستای چشمه پهن رشید گیلانغرب گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم بحث حاشینه نشینی و مهاجرت روستاییان به شهر ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: متاسفانه یکی از شهرهایی که بالاترین آمار حاشیه نشینی را در کشور دارد شهر کرمانشاه است و این حاشیه نشینی مشکلات فراوان اجتماعی و بهداشتی را ایجاد می کند.

دکتر محمدی عنوان کرد: یکی از مهمترین راه های جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و  مقابله با این مشکل ، بحث روستای سالم است.

وی افزود: اگر بتوانیم با همکاری و همدلی  و اجرای این طرح بحث مهاجرت از روستا به شهر را متوقف و معکوس نماییم ، به طور قطع در پیشرفت کشور و سلامت جامعه بسیار موثر است .

وی  هدف اصلی  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را از اجرای طرح روستای سالم، کاهش مشکلات اجتماعی ، بهداشتی و درمانی مردم و ایجاد رقابت در بین سایر روستاها برای شرکت در این جشنواره دانست و گفت:در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز نهایت همکاری را خواهد داشت .

رئیس دانشگاه گفت: مشارکت و همراهی مردم روستای چشمه پهن رشید در اجرای این طرح بسیار قابل تقدیر است و  از تمام مسئولین  که در اجرای این طرح همکاری داشته اند سپاسگزارم.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید