اخبار

در جشنواره روستای سالم در روستای چشمه پهن رشید گیلانغرب مطرح شد

در جشنواره روستای سالم در روستای چشمه پهن رشید گیلانغرب مطرح شد

محمدی فرماندار گیلانغرب صبح امروز در جشنواره روستای سالم در روستای چشمه پهن رشید گیلانغرب مطرح شد گفت:پیگیری ها و پشتیبانی های استاندار کرمانشاه و مسئولان مربوطه و همچنین تلاش های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ویژه معاونت بهداشتی دانشگاه و مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، دهیاری و  همکاری موثر مردم روستا در راستای اجرای این طرح بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
 
وی اظهار داشت: بی شک با برگزاری این جشنواره ها و معرفی این روستا و ویژگی هایی که از نظر بهداشتی و شاخص های سلامت دارد ، سایر روستاها نیز تمایل به اجرای این طرح را خواهند داشت و این امر در آبادانی روستا و منطقه بسیار موثر خواهد بود.

همچنین دکتر مریم فتاحی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب نیز عنوان کرد: در راستای توسعه جوامع روستایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها ، دانشگاه علوم پزشکی با همکاری وزارت کشور اقدام به فعالیت در راستای ایجاد روستای سالم نموده است.

وی شهرستان گیلانغرب را به عنوان یکی از شهرستانهای پیشرو در اجرای این طرح دانست و گفت: با تلاش ها و همکاری همه جانبه دهیاری، شورای اسلامی روستا، مسئولان نهادهای مرتبط و پیگیری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و معاون بهداشتی و همکاران این معاونت و همچنین همراهی و همدلی مردم روستا این طرح به خوبی در روستای چشمه پهن رشید اجرا شد.

دکتر فتاحی افزود: بهره مندی از امکانات بهداشتی کامل در روستا و فراهم نمودن زیرساختهای لازم در راستای عدم مهاجرت روستاییان به شهر مهمترین هدف اجرای جشنواره روستای سالم می باشد.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید