اخبار

دکتر محمدی:

حجاب پرچم‌ و نماد است که به هیچ قیمتی نباید واگذار شود

حجاب پرچم‌ و نماد است که به هیچ قیمتی نباید واگذار شود
 
به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم؛ نشست شامگاهی رئیس دانشگاه ، معاون آموزشی و فرهنگی دانشجویی و همچنین مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با اساتید گروه معارف برگزار شد.

دکتر محمدی رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک روز معلم به همه اساتید ارجمند ، برگزاری این جلسات را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام سلامت موثر دانست و گفت: شهید مطهری اولین روحانی بودند که تفکر اسلانی را رشد دادند و دانشجویان را با اسلام ناب محمدی (ص) آشنا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: انتظاری که از گروه معارف داریم این است که مانند شهید مطهری عمل کنند و در وحدت بین حوزه و دانشگاه موثر باشند.

دکتر محمدی گفت: گروه معارف یک گروه عادی نیست و باید مجاهدانه در دل دانشجویان نفوذ کنند و رابطه عمیقی بین دانشجو و هیات علمی گروه معارف وجود داشته باشد.

وی افزود: در جنگ فرهنگی امروزی که دشمن راه انداخته است نقش هیات علمی گروه معارف بسیار با اهمیت است و در دانشجویان تاثیرگذاری فراوانی دارند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه حضور اعضای هیات علمی گروه معارف در خوابگاهها نقش مهمی در صمیمیت با دانشجویان  وجود دارد گفت: کلاس گروه معارف بهترین مکان برای کرسی های آزاد اندیشی است.

وی افزود: بحمدالله دست تفکر انقلاب اسلامی پر هست و از همه بابت پاسخگوی سوالات دانشجویان می باشد ، بسیاری از متفکران دنیا در دانشگاههای کشور با تفکر انقلابی و اسلامی رشد یافتند.

دکتر محمدی گفت: تکلیف ما در دنیای امروزی این است که تا جایی که می توانیم برای مسائل فرهنگی تلاش کنیم ، در موضوع حجاب مصوبات خوبی در دانشگاه داشتیم.

وی افزود: حجاب پرچم و نماد است که به هیچ قیمتی نباید واگذار شود ، آنچه که مهم است تقویت ریشه معنویت در بین دانشجویان است که فطرت پاکی دارند.
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید