اخبار

دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز معلم را تبریک گفت

دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی روز معلم را تبریک گفت

متن پیام به این شرح است ،

              «بسم الله الرحمن الرحیم» 

اول از استاد یاد آموختیم.  پس سویدای سواد آموختیم
از پدر گر قالب تن یافتیم  از معلم جان روشن یافتیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد گرامی علامه شهید مرتضی مطهری تداعی کننده منزلت و مقام رفیع استاد است که نه محدود به زمان است نه مکان.

این جایگاه منصبی است که لیاقت وصول آن سزاوار گرانقدارنی است که عمر شریف خود را در تعلیم مشتاقان علم و معرفت فارغ از هر توقعی و با اندیشه رفعت میهن و کمال متعلم سپری نموده تا محوریت ترقی در جامعه که همانا بسط علم و طی طریق در منهاج بی کران دانش در تمام گستره وسیع آن می باشد را به بهترین نحو ایفا نماید.

کشف حقایق در زوایای مختلف علوم اساس پیشرفت بوده و مانع از ایستایی در حرکت روبه جلو می باشد.

محوریت تحقیقات ،اکتشافات ،آموزش و پرورش دانشجویان ،بی تردید همانا استادی است که از قبل این مسیر صعب را با عزمی نستوه پیموده و موانع را در احراز گوهر نادر دانش پشت سر گذاشته و اکنون با در اختیار داشتن گنجینه هایی که بهای آن رنج دوران بوده سخاوت را اساس زکات علم دانسته و آموخته ها را بی دریغ به جویندگان دانش هدیه نموده تا امتداد سلسله عالمان جاوید باشد.

اینجانب به پاس قدردانی از مقام والای معلم و ادای احترام به این قشر شریف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید معزز دانشگاه که افتخارات علمی حال حاضر مرهون زحمات آنها می باشد ،عالی ترین درجات را نزد پروردگار برایشان تمنا دارم،و نام نیک دوران را برای اساتید و اعضا محترم هیات علمی دانشگاه آرزومندم.

                    دکتر قباد محمدی 
                    رییس دانشگاه
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید