اخبار

جلسه هماهنگی برنامه با شکوه صعود به ارتفاعات بازی دراز

جلسه هماهنگی برنامه با شکوه صعود به ارتفاعات بازی دراز
این نشست با مدیریت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه و با حضور مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه، مدیر درمان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)،مدیر درمان مرزبانی نیروی انتظامی،نمایندگان معاونت های درمان،غذا و دارو،توسعه و بهداشتی دانشگاه،نمایندگان مدیریت درمان تامین اجتماعی، مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و روسای شبکه ها به صورت حضوری و برخط در سالن جلسات ریاست برگزار شد.

در این نشست دکتر رضا منصوری رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اعلام اینکه برنامه گرامیداشت عملیات بازی دراز روز های پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود گفت:  پیش بینی می شود امسال بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت نمایند.

وی اظهار داشت: بیمارستان های شهرستان های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین،اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستانهای کرمانشاه در روزهای  برگزاری این مراسم در حالت آماده باش کامل خواهند بود. 

دکتر منصوری تاکید کرد: شبکه های بهداشت و درمان پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر نیز باید آمادگی پشتیبانی از این برنامه را داشته باشند که در صورت نیاز در این برنامه حضور یابند.

به گفته او  ۱۰ پست امداد طی مسیر پیاده روی (هر ۵۰۰ متر یک پست امداد) مستقر شده است ، استقرار ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس فوریت ها در محل برگزاری مراسم و  ۴ اورژانس نیز  شامل یک اورژانس ده  تخته ، یک  اورژانس ۶ تخته مجهز از سوی ارتش و دو اورژانس ۱۲ و ۱۰ تخته مجهز توسط معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و بسیج جامعه پزشکی در نظر گرفته شده است و ۵ تیم سیار نیز این پیاده روی باشکوه را پشتیبانی می نمایند.

وی افزود: سخنرانی امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی در بقعه احمدبن اسحاق(ره)، سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه در یادمان بازی دراز و مداحی حاج صادق آهنگران از برنامه های سالگرد عملیات غرور آفرین  بازی دراز است .

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید