اخبار

به مناسبت هفته سلامت ، آیین نکوداشت همکاران بازنشسته سال ۱۴۰۱ سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد

به مناسبت هفته سلامت ، آیین نکوداشت همکاران بازنشسته سال ۱۴۰۱ سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد
 آیین نکوداشت همکاران بازنشسته سال ۱۴۰۱ سازمان مرکزی دانشگاه، با حضور مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این آیین گفت: خدمت در حوزه سلامت یکی از مهمترین و ارزشمندترین عرصه های خدمت به مردم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: از اینکه توفیقی حاصل شد تا در خدمت همکاران پیشکسوت عرصه سلامت باشم و از نزدیک با شما کارکنان خدوم دانشگاه دیدار و گفتگو کنم، بسیار خوشحال و خرسندم.

مهندس کریمی عنوان کرد:بازنشستگی آغاز دوره جدیدی از زندگی است و شما در این مرحله و شرایط جدید، در سنگری دیگر به تلاش و زندگی خود ادامه می دهید که امیدوارم همیشه موفق و تندرست باشید.

وی با بیان اینکه خدمت در حوزه سلامت یکی از مهمترین و ارزشمندترین عرصه های خدمت به مردم است گفت:  شما عزیزان سی سال از عمر با برکت خود را صرف حفاظت از  سلامت مردم کردید‌، همانطور که در دوران کرونا نشان دادید که چقدر قوی و پرتلاش هستید و بدانید که خداوند متعال بهترین عاقبت بخیری و نیک نامی را برای شما رقم خواهد زد.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اسلام (ص) تحت عنوان اینکه یکی از راههای تکریم و سپاسگذاری از نعمت های خداوند، احترام گذاشتن به موی سپید است گفت: وظیفه ماست که احترام همه شما عزیزان را داشته باشیم ضمن اینکه همه ما به وجود بازنشستگان و پیشکسوتان افتخار می کنیم و خود من به شخصه همواره از شما اساتید و همکاران گرانقدر درس های بسیاری آموختم و قدردان یکایک شما هستم.

همچنین دکتر بیگلری مشاور و رییس دفتر ریاست  دانشگاه نیز با بیان اینکه جوانان باید از تجارب ارزنده پیشکسوتان در همه عرصه ها استفاده کنند گفت: از حضور در این مراسم بسیار خوشحالم و از مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جهت برگزاری این مراسم قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

وی برگزاری این مراسم در راستای تکریم پیشکسوتان دانشگاه را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: بازنشسته کسی است که خداوند این  توفیق را شامل حالش نموده است که مسیر خدمت را به سرانجام برساند.

 وی افزود: رسیدن به این مرحله از زندگی را به شما عزیزان تبریک و خسته نباشید می گویم، چرا که در عرصه ای تلاش کردید که بسیار ارزشمند است و بی شک خدمات فروانی را در این راستا انجام داده اید.

دکتر بیگلری گفت: هم اکنون شما می توانید در دیگر عرصه های خدمت رسانی فعال و موثر باشید و جوانان را از تجارب ارزنده خود بهره مند سازید .

 

گفتنی است در این برنامه همکاران بازنشسته به بیان خاطرات خود در دوران خدمت پرداختند و با اهدای لوح یادبود و هدایایی از این عزیزان تقدیر شد.

۳
ف
۷
۳
۲
۱

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید