اخبار

کارگاه آشنایی مدیران مجموعه دانشگاه با قوانین و مقررات حقوقی و جزایی برگزار شد

کارگاه آشنایی مدیران مجموعه دانشگاه با قوانین و مقررات حقوقی و جزایی برگزار شد

 

کارگاه آشنایی مدیران مجموعه دانشگاه با قوانین و مقررات حقوقی و جزایی با حضور رئیس سازمان بازرسی استان ، رئیس دانشگاه و معاونین و مدیران مجموعه دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدی رئیس دانشگاه با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری دومین جلسه توجیهی و آموزشی برای مدیران دانشگاه علوم پزشکی هستیم گفت: رویکرد دانشگاه یک رویکرد پیشگیرانه برای مدیران است.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گسترده ترین دستگاه اجرایی استان از نظر تعداد مراجعین می باشد و این گستردگی مسئولیت مدیران ما را بیشتر می کند گفت: روزانه صد هزار نفر مراجعه کننده به مجموعه واحدهای تابعه دانشگاه داریم و همین تعداد هم‌ به مراکزی که تحت نظارت ما هستند مراجعه می کنند ، این گستردگی در هیچ دستگاهی وجود ندارد .

دکتر محمدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل همین گستردگی بزرگترین دستگاه بودجه ای و هزینه ای استان می باشد و این موضوع ، اهمیت سلامت را نشان می دهد و به طور حتم کسانی هستند که انتقاداتی در میان این‌ همه گستردکی خدمات داشته باشند و این طبیعی است.

وی اظهار داشت: مدیران دانشگاه با توجه به استقلال مالی که واحدها دارند بیشتر در معرض خطر خواهند بود چون بیشترین تفویض مالی در دانشگاه به مدیران مجموعه است و مدیران خیلی از مسائل مالی را خودشان تشخیص می دهند.

دکتر محمدی گفت: در همین راستا همه ما موظفیم هوشیار باشیم و نهایت دقت را در مسائل و موضوعات مختلف به ویژه موضوعات مالی داشته باشیم.

همچنین  دکتر مرادی وحدت مدیر کل بازرسی استان  نیز از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به خاطر توجه ویژه به موضوعات مهم و برگزاری این کارگاه و ایجاد فرصتی برای هم اندیشی سپاسگزاری کرد و گفت: هر کدام از دستگاههای اجرایی استان اهدافی را دنبال می کنند و این اهداف اهمیت ویژه ای برای آنها دارد ، باید کمک کرد که مسیر رسیدن به اهداف ، درست انتخاب شود.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت ویژه ای که اهداف نظام سلامت دارد همه باید تلاش کنند که روز به روز شاهد ارتقاء نظام سلامت باشیم گفت: همه‌ ما تکلیف داریم‌ و موظفیم که به اهداف نظام سلامت پای بند باشیم و با مدیریت بهینه بتوانیم رضایتمندی بیشتری ایجاد کنیم.

دکتر مرادی گفت: این جلسات و هم‌اندیشی ها موجب می شود که دیدگاهها با بحث و تبادل نظر به هم نزدیک شود و مشکلات به حداقل برسد.


۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید