اخبار

دکتر محمدی:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، بزرگترین دانشگاه استان به لحاظ تعداد اعضای هیات علمی است

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، بزرگترین دانشگاه استان به لحاظ تعداد اعضای هیات علمی است
 دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه در مراسم گرامیداشت مقام استاد ضمن سپاسگزاری از معاونت آموزشی برای برگزاری این مراسم و نیز گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: بیش از ۵۴۰ عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد و دانشگاه به  عنوان بزرگترین مجموعه هیات علمی در میان دانشگاه های استان است و این افتخار بزرگی برای همه ماست. 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:اعضای هیات علمی دانشگاه غیر از تربیت دانشجویان، بار اصلی درمان تخصصی و فوق تخصصی نیز برعهده ایشان است و خدمات بی نظیری به مردم استان ارائه می دهند.

دکتر محمدی اظهار داشت:اگر دانشگاه جزء پرافتخارترین دانشگاههای کشور است اگر ما امروز پیشرفته ترین اعمال جراحی را در استان داریم اگر بیشترین شرکتهای دانش بنیان را داریم اگر پیوند مغز واستخوان در استان انجام‌می شود و همچنین تولید دارو در استان ، همه و همه به واسطه تلاشهای شما اعضای هیات علمی است.

وی افزود:امیدواریم ‌با پی گیریهای وزارت بهداشت مسائل و مشکلات اعضای محترم هیات علمی حل شود و روزبه روز شاهد پیشرفت دانشگاه باشیم

دکتر محمدی گفت: ارتباط نزدیک اساتید و دانشجویان باعث می شود بسیاری از مسائل و مشکلات روحی روانی دانشجویان حل شود، ما باید تلاش کنیم الگوی خوبی برای دانشجویان باشیم.

وی تاکید کرد: توجه به اخلاق حرفه ای پزشکی یکی از ضروریات است و همه ما وظیفه داریم دانشجویان را طوری تربیت کنیم‌ که مسائل اخلاقی بیش از هر موضوع دیگری برایشان مهم باشد.


۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید