اخبار

نشست رئیس دانشگاه و هیات رئیسه با حضور نماینده اورامانات در شهرستان جوانرود برگزار شد

نشست رئیس دانشگاه و هیات رئیسه با حضور نماینده اورامانات در شهرستان جوانرود برگزار شد
 
عصر امروز شنبه ( ۲۳ اردیبهشت ماه) نشست رئیس دانشگاه و هیات رئیسه با نماینده اورامانات ، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود و  دیگر مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

 

۱
به گزارش روابط عمومی دانشگاه طی این نشست حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه از دو نعمت سلامتی و امنیت به عنوان مهمترین نعمتها یادکرد و گفت: زمانیکه این نعمت ها از بین می روند اهمیت آن نمایانتر می شود‌.

وی تاکید داشت: خدماتی که در حوزه سلامت انجام می شود در سطح وسیع اطلاع رسانی شود که مردم بدانند که چه تلاشهایی برای کاهش آلام آنها انجام شده است.

 

 

۴
همچنین مهندس نقشبندی فرماندار شهرستان جوانرود نیز حضور هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را منشا خیرو برکات برای شهرستان جوانرود دانست و گفت: امیدواریم شاهد رفع مشکلات بهداشتی درمانی در این شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: اقدامات خوبی در سطح شهرستان در حوزه سلامت انجام شده است ، حدود ۷۰۰ نفر نیروی درمانی در شهرستان جوانرود است و هر کدام از آنها برای شهرستان سرمایه های هستند.

مهندس نقشبندی با بیان اینکه سامانه ای کردن سیستمهای وزارت بهداشت ، ضرورت آموزش به نیروی کادر درمانی را بیشتر می کند گفت: ساخت مجتمع اداری در شبکه بهداست و درمان جوانرود باعث می شود که نیروی کادر درمان برای آموزش در همان مجتمع آموزش ببینند و نیازی به رفت و آمد به شهر کرمانشاه نباشد.

وی افزود: امیدواریم تصمیماتی که در این جلسه گرفته می شود ، نتایج آن برای آیندگان مفید باشد و همواره شاهد ارتقاء سلامت در این شهرستان باشیم.

 

 

۳
۲

همچنین دکتر محمدی و اعضای هیات رئیسه از بیمارستان حضرت رسول (ص) و مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره یک جوانرود بازدید کردند و ضمن گفتگو با بیماران و بازدید از بخشهای مختلف این مرکز روند خدمات رسانی در این بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند.

 


۳
۲
۱

گفتنی است در شامگاه امروز رئیس دانشگاه و هیات رئیسه با همراهی نماینده اورامانات از بیمارستان روانسر بازدید کردند و روند ساخت این مرکز را بررسی نمودند.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید