اخبار

دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موفق ترین پزشکان خواهند شد

دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از موفق ترین پزشکان خواهند شد
 دکتر محمدی رئیس دانشگاه در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود بین الملل گفت: بسیار خوشحالیم که در جمع صمیمی  دانشجویان بین الملل هستیم دانشجویانی که میهمان ما در کرمانشاه می باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: تحصیل در رشته های علوم‌ پزشکی در ایران متفاوت هست و دلیل آن این است که سیستم‌ بهداشتی درمانی با سیستم‌ آموزشی تحقیقاتی در ایران ادغام شده و باعث شده که هم‌ آموزش هدفمند شود و هم سطح درمان بالا برود.

دکتر محمدی گفت: این سیستم امتحان خود را پس داده است و تمام‌ افرادی که از دانشگاههای علوم‌پزشکی سراسر کشور و به ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فارغ التحصیل می شوند جزء موفق ترین‌ پزشکان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در اپیدمی کرونا یکی از موفق ترین کشورها در مهار بیماری کشور ایران می باشد ، تولید واکسن ، ماسک و تجهیزات پزشکی تولید خود کشور بود گفت:  در حال حاضر ۹۵ درصد داروی کشور در داخل تولید می شود و این افتخاری بزرگ برای برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور است.

دکتر محمدی گفت:  مدت زمانی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال تحصیل هستین از اساتید این دانشگاه در جهت ارتقاء سطح علمی خود استفاده نمایید و با دستی پر به کشورتان برگردید.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید