اخبار

رئیس دانشگاه:

یکی از مهمترین اصول در کار روابط عمومی دقت در نشر خبرها می باشد

یکی از مهمترین اصول در کار روابط عمومی دقت در نشر خبرها می باشد

 دکتر محمدی رئیس دانشگاه در جمع اعضای روابط عمومی دانشگاه گفت: خوشبختانه مجموعه روابط عمومی دانشگاه از بهترینها هستند که تجربه و پختگی لازم را دارند ، ا ز زحمات تک‌تک آنها قدردانی می نمایم.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بزرگترین دستگاه اجرایی استان است که بیشترین مراجعین را در حوزه های مختلف دارد و این موضوع باعث می شود که نقش و اهمیت کار روابط عمومی نمایان تر شود.
 
 دکتر محمدی عنوان کرد:وظایف یک روابط عمومی بسیار حساس است و می بایست آگاهی خود را نسبت به حوزه کاری خود و مجموعه ای که در آن فعالیت می کند بالا ببرد.

وی افزود:همکاران روابط عمومی باید تلاش برای مطالعه بیشتر و حرفه ای تر شدن را سرلوحه کار خود قرار دهند و اطلاعات خودرا بالاببرند.

 رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه در نشر خبرها ، بارگذاری عکسها نهایت دقت باید صورت پذیرد گفت: دانشگاه باید مرجع مطالب علمی باشد و در این راستا از ظرفیت اساتید استفاده شود.

وی وقت شناسی و به موقع کارشدن مطالب‌‌‌ و همچنین داشتن تعصب نسبت به سازمان یا ارگان‌ مربوطه را از دیگر موضوعات با اهمیتی دانست که روابط عمومی ها باید به آن دقت کنند.

دکتر محمدی با بیان اینکه فضای مجازی یک فضای گسترده و افسار گسیخته است گفت: یک روابط عمومی باید در این زمینه هوشمندانه عمل کند تا بتواند آن را مدیریت نماید.

وی با عنوان اینکه رسالت روابط عمومی اطلاع رسانی به موقع و سریع به ویژه در شرایط حساس است گفت: در اپیدمی   کرونا اگر اطلاع رسانی به موقع و سریع روابط عمومی نبود جان فشانیهای کادر درمان به اطلاع عموم مردم نمی رسید.


۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید