اخبار

اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی بیماریها می تواند هزینه بهداشت و درمان را کاهش دهد

اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع رسانی بیماریها می تواند هزینه بهداشت و درمان را کاهش دهد

 مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در مراسم روز روابط عمومی گفت: گستردگی دانشگاه علوم‌ پزشکی با هیچ دستگاهی قابل قیاس نیست و روابط عمومی می تواند نقش سازنده ای در تمامی بخشها و واحدهای دانشگاه داشته باشد.

وی اظهار داشت: از تمامی پیشکسوتان روابط عمومی که در گذشته تا به امروز فعالیت نمودند صمیمانه قدردانی می نمایم .

مهندس کریمی گفت: کار در حوزه وزارت بهداشت هم سخت است و هم بسیار لذت بخش ، کرونا ثابت کرد که چقدر تعهد همکاران ما بالاست و در یک جنگ تمام عیار چه خدمات ارزنده ای داشتند به طور حتم در این میان روابط عمومی بهترین انعکاس را داشت.

وی با بیان اینکه  اقدامات روابط عمومی هزینه های بهداشت و درمان را کاهش می دهد گفت: بسیاری از مصاحبه ها با متخصصین در خصوص بیماریها که در کانال و سایت برای عموم نشر می یابد از بیماریهای بسیاری پیشگیری می کند.

 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی پیشانی دانشگاه می باشد گفت:  ماهیت کار روابط عمومی به گونه ای است که کوچکترین اشتباه نمایان است و ممکن است بزرگترین مشکلات را ایجاد کند.

مهندس کریمی گفت: قدردان زحمات همه اعضای روابط عمومی دانشگاه هستیم و در تلاشیم مشکلات آنان را رفع نماییم.

 

دکتر غلامی
دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز  گفت: از زحمات ارزشمند همکاران روابط عمومی صمیمانه قدردانی می کنم و همه می دانیم که اهمیت کار روابطی بسیار بالاست.

وی اظهار داشت: اکنون کشور در یک جنگ رسانه ای قرار دارد و شما سربازان این‌ جنگ رسانه ای هستید که باید با دقت هرچه بیشتر به سمت جلو حرکت کنید.

دکتر غلامی عنوان کرد: در حوزه روابط عمومی هم توانمندیها را باید شناخت و هم‌ درصدد رفع مشکلات بود ، وظیفه سنگینی بر عهده روابط عمومی هاست و رسالت آنها ایجاد امید و خودباوری در مردم از طریق انعکاس اقدامات ارزنده ای است که در سازمانها و ارگانها وجود دارد.
 
 


دکتر بیگلری


همچنین دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه گفت:روابط عمومی دانشگاه هم وظیفه برون سازمانی دارد و هم وظیفه درون سازمانی که انتظار می رود هردوی آنها را به بهترین شکل ممکن برای ارتقای دانشگاه انجام دهد.

وی با بیان اینکه کار روابط عمومی حساسیت بالایی دارد و می بایست در بحث جهاد تبیین پیشرو باشد و حقایق روز را بشناسد و در جهت تحقق آنها گام بردارد گفت: موفقیت در هر سازمانی مرهون تلاش جمعی و انعکاس درست و به جای آن توسط روابط عمومی است و این جایگاه روابط عمومی را بیشتر می کند.
 
 

پیمانپور



در ادامه پیمانپور مدیر حراست دانشگاه نیز با بیان اینکه موضوع جهاد تبیین در سال ۱۳۹۵ توسط مقام‌ معظم رهبری بیان شد گفت: در سال ۱۴۰۰ مجددا عنوان شد، موضوعی که بسیار کارآمد است و باید توجه ویژه به آن شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم جهاد تبیین ، بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این‌ مسئولیت بر عهده روابط عمومی است گفت: موضوع حجاب یکی از اصول و ارزشهای جهاد تبیین می باشد که انتظار می رود در این زمینه بیشتر فعالیت شود.

پیمانپور افزود: موضوعاتی چون وجدان کاری ، انضباط اجتماعی ، جوانی جمعیت ، حفاظت گفتار ، رازداری و اخلاق حرفه ای و رعایت اصول و ارزشهای نظام از جمله مواردی است که در روابط عمومی باید به آن دقت شود.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید