اخبار

پیام تبریک مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

 حساسیت فعالیت در حوزه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل گستردگی ابعاد مختلف امور از اهمیت بالایی برخوردار است.

 ترسیم فضایی درست و منصفانه از زحمات طاقت فرسای مدیران محترم و پرسنل شریف این سازمان عظیم ،همزمانی تخصص و تعهد را طلب می نماید تا با انعکاس تلاش صادقانه خانواده بزرگ دانشگاه تصویری از اقدامات انجام شده به جامعه در حد شأن این عزیزان ارائه گردد.

در این بین اولویت مدیریت روابط عمومی دانشگاه پوشش همه جانبه ی دستاوردهای مجموعه بوده ،هرچند اقدامات انجام گرفته توسط کادر محترم، فرارتر از پوشش های خبری صورت گرفته می باشد ، اما تمام تلاش روابط عمومی بر انتشار حداکثری اخبار زحمات شما همکاران بزرگوار است.

به همین منظور ضمن عرض احترام و تقدیر از همراهی و حسن تعامل اعضا محترم هیات رئیسه ،مدیران گرامی و پرسنل شریف دانشگاه با مدیریت روابط عمومی و بهره مندی از نقطه نظرات صمیمانه همکاران ، آرزوی سلامتی یکایک شما را از خداوند متعال تمنا دارم.

 ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و رسانه، مجالی فراهم نموده تا ضمن تشکر از پرسنل محترم روابط عمومی دانشگاه در تمام واحدها ،قدردان زحمات بی دریغ این عزیزان و پوشش خبری مناسب رویداد های مجموعه بزرگ بهداشت و درمان در تمام مناسبتها و مراسم در ساعات اداری و ایام تعطیل بوده و سرافرازی هرچه بیشتر شما همراهان گرامی را از ایزد منان طلب می نمایم.

               حامد بهرامیان
          مدیر روابط عمومی دانشگاه



۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید