اخبار

دکتر محمدی:

​ مطالبه گری دانشجویان تصمیم گیری صحیح را برای مدیران‌ ارشد دانشگاه آسانتر می کند

​ مطالبه گری دانشجویان تصمیم گیری صحیح را برای مدیران‌ ارشد دانشگاه آسانتر می کند
 دکتر قباد محمدی رئیس دانشگاه در افتتاحیه تور حل مشکلات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که عصر امروز در دانشکده پیراپزشکی  برگزار شد گفت: مجموعه ‌دانشگاه علوم پزشکی یک‌ مجموعه گسترده است و در صورتی مدیران مجموعه می توانند در زمان مناسب تصمیم مناسب بگیرند که در جریان مشکلات باشند لذا تشکیل این نوع جلسات و بیان مشکلات از زبان خود دانشجویان در تصمیم گیریهای دانشگاه بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: دانشجویان امروزی مدیران آینده این مملکت خواهند بود و سکان این‌ سرزمین پهناور به دستان توانمند شما سپرده خواهد شد.

دکتر محمدی حفظ سلامت مردم و درمان بیماران را مهمترین وظیفه دانشگاه دانست و گفت: ما باید به خوبی این موضوع را درک‌کنیم و در انجام وظایفمان درست عمل کنیم به طور حتم هر جامعه ای جوانان فعالتری داشته باشد موفقتر خواهد بود.

وی عنوان کرد: بیگانگان می خواهند با تزریق ناامیدی به جوانان کشور روحیه نشاط و خودباوری را از آنها بگیرند و باید مراقب باشیم.

رئیس دانشگاه بیان کرد: در مورد مسائلی که دانشجویان مطرح نمودند سعی دانشگاه بر حل آنهاست و تا جائیکه امکانات اجازه بدهد گامهای محکمی در جهت رفع آنها برمی داریم.
 

گفتنی است  در این‌ افتتاحیه که رئیس دانشگاه ، معاون فرهنگی دانشجویی ، رئیس دانشکده و دانشجویان دانشگاه حضور داشتند ، دانشجویان در نشستی صمیمی و بی واسطه مشکلات خود را با مدیران ارشد دانشگاه درمیان‌ گذاشتند.


شایان ذکر است تور حل مشکلات در چهار گام در مرحله اول و افتتاحیه در دانشکده پیراپزشکی ، گام دوم دانشکده بهداشت و علوم تغذیه ، گام سوم دانشکده توانبخشی و دندانپزشکی ، گام چهارم دانشکده داروسازی و پزشکی جهت حل مشکلات دانشجویان توسط جامعه اسلامی دانشجویی برگزار می گردد.

۷ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید