اخبار

مستند سازی املاک دانشگاهها از اولویتهای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است

مستند سازی املاک دانشگاهها از اولویتهای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است


دکتر خانی مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در نشست با مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه امروز توفیقی شد که در خدمت همکاران خدوم خودم در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باشم گفت: در خرداد ماه سال جاری شاهد اصلاح قانون دیوان عدالت اداری بودیم و فرآیندهای بسیار مهمی اعلام شد که می تواند فرصت مناسبی ایجاد کند‌.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر خانی افزود: تبصره ای که در ماده ۱۵ این قانون آمده بسیار راهگشاست و عنوان می کند که افرادی که قصد شکایت از سازمان و یا ارگان خود را دارند می بایست در گام اول به دستگاه خود مراجعه نمایند و تا سه ماه نهاد مربوطه موظف است رسیدگی کند و پس از آن به دیوان عدالت اداری منتقل می شود.

وی با عنوان اینکه قبلا پی گیری حق در ابتدا از طریق دیوان عدالت اداری انجام می شد گفت: این اقدام جدید باعث می شد که حجم شکایات به دیوان کم‌ شده و مشکلات از طریق گفتمان در خود دستگاه مطرح شود.

به گفته وی این شیوه نامه پس از تدوین به کلیه دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شد و کمیته های فرعی جهت رسیدگی تشکیل گردید.

دکتر خانی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت املاک ، مستند سازی املاک دانشگاهها بسیار مهم است و از اولویتهای وزارتخانه می باشد گفت: بیش از ۳۸ هزار متر در سراسر کشور وجود دارد که باید مستند سازی شود ، در این راستا کمیته های فرعی کمیسیون مستند سازی تشکیل شود و موضوعات زودتر به نتیجه برسد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید