اخبار

افتتاح واحد آموزش و سلامت بیمار کلینیک پرستاری دانشگاه در کلینیک ویژه شهید فتاحی

افتتاح واحد آموزش و سلامت بیمار کلینیک پرستاری دانشگاه در کلینیک ویژه شهید فتاحی


 مدیر پرستاری دانشگاه عنوان کرد: از اوائل سال جاری واحد" آموزش سلامت و پیگیری بیماران "، با مساعدت معاونت درمان و مدیر کلینیک شهید فتاحی آغاز به فعالیت نموده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر پورمیرزا گفت: از فعالیتهای این واحد در حال حاضر پیگیری و آموزش بیماران گروه آرتریت روماتویید در قالب مشاوره های تلفنی و پمفلتهای آموزشی و پیگیری روند بهبودی سبک زندگی این گروه می باشد.

وی همچنین افزود: پیگیری درمان بیماران فشار خونی ارجاعی از شهرستانها در قالب( ویزیت متخصص وآموزش) از دیگر فعالیتهای این مرکز است.

به گفته دکتر پورمیرزا در حال حاضر ارائه مشاوره های سلامت و مراقبت از بیمار به صورت آنلاین در سایت دانشگاه توسط کارشناسان ارشد گروه پرستاری انجام می شود.

دکتر پورمیرزا عنوان کرد: انجام مشاوره های تخصصی زخم برای مراجعین و پیگیری پس از ترخیص این عزیزان در شهرستان های تابعه با هدف کاهش مراجعه به مرکز استان و همچنین مشاوره حضوری گروه پرستاری نیز شامل آموزشهای مراقبت از سالمند ( توسط کارشناس ارشد سالمندی) و آموزش به خانواده در بیماران اعصاب و روان ( توسط کارشناس ارشد روانپرستاری) در روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر در این واحد (کلینیک شهید فتاحی) انجام می شود.

وی افزود: طرح غربالگری کارکنان باز نشسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء فعالیتهای آتی این مرکز می باشد که با هدف تکریم بازنشستگان محترم دانشگاه انجام می گردد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید