اخبار

دومین گردهمایی رابطین امور ایثارگران مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه

دومین گردهمایی رابطین امور ایثارگران مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه
 
 این گردهمایی بمنظور تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان والامقام و توجه تاکیدات بر اجرای منویات مقام معظم رهبری ، به رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران  و تکریم از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در مجموعه دانشگاه و اقدامات صورت گرفته در این راستا پرداخته شد .

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۱۹ هزار پرسنل در حال فعالیت می باشند و خدمات گسترده ای در این دانشگاه ارائه می گردد ، پرسنل ما حتی در دورترین نقاط استان در حال خدمات رسانی به مردم عزیز استان هستند و به طور قطع  این خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند .

وی اظهار داشت: تعداد ۶ هزار پرسنل ما ایثارگران  هستند که مایه افتخار ما در دانشگاه می باشند و در سال گذشته تبدیل وضعیت تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از این عزیزان با فعالیت شبانه روزی همکاران ما در واحد منابع انسانی، گزینش و استخدام دانشگاه انجام شد .

مهندس کریمی گفت: خدمت به ایثارگران برای همه ما افتخار بزرگی است و  از زحمات مشاور رییس دانشگاه و مدیر امور ایثارگران نیز بسیار سپاسگزارم و از زمانی که این مسئولیت را پدیرفته اند خوشبختانه تحولات بسیار خوبی در حوزه های مختلف بوده ایم.

همچنین مرادی مشاور رییس دانشگاه و مدیر امور ایثارگران دانشگاه فعالیت در حوزه ستاد شاهد را مایه ی سعادت دانست و گفت: خداوند متعال وظیفه سنگینی بر عهده بنده و همکاران و هم چنین شما رابطین نهاده است و امروز ما مدیون شهدا و ایثارگرانمان هستیم و سعادت و سربلندی همه ما در گروی ادامه دادن راه شهیدان والامقام کشورمان است.

وی افزود:  ما خادمان عزیزان ایثارگر هستیم و باید به مشکلات و مسائل آنها به بهترین نحو رسیدگی نماییم و  خدمت کردن به جامعه ایثارگران بسیار ارزشمند و مایه افتخار همه ما می باشد.

مرادی عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می باشد که  در این زمینه تمامی همکاران و رابطین ایثارگر گرامی در همه سطوح دانشگاه وظیفه دارند با پیگیری و کار جهادی گامی نو در عرصه خدمت رسانی به ایثارگران مجموعه دانشگاه بردارند.

در ادامه رشیدی مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز بیان کرد:  آرمان والا و مقدس شهیدان و ایثارگران در حفظ ارزشهای اسلامی و از جان گذشتگی و ایثار آنها  پیروزی در جبهه های حق علیه باطل  را در ۸ سال جنگ تحمیلی برای ما به ارمغان آورد .

وی افزود: امیدواریم برگزاری این جلسه ها در راستای ارج نهادن به جایگاه والامقام شهدا و ایثارگران و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر و تعامل بیشتر رابطین امور ایثارگران مراکز تابعه در جهت رسیدگی به مسائل و دغدغه های ایثارگران شاغل در دانشگاه  تداوم داشته باشد.

همچنین حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز گفت: بی شک شهدا جایگاهی بسیار ارزشمند دارند که قابل توصیف و بیان نیست  آنان زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می گیرند .

وی افزود: امنیت امروز ما به خاطر از جان گذشتگی ایثارگرانی است که سال ها ایستادند و علیه دشمنان این مرز و بوم شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ما در قبال این عزیزان مسئولیم و باید همواره قدردان آنها باشیم.

حجت الاسلام محبی گفت: کشور ما به واسطه این از جان گذشتگی ها و رشادت ها و با پشتوانه ایثارگری شهدای والامقام و ایثارگران عزیز در دنیا به جایگاه بسیار خوبی در حوزه های مختلف دست یافته است و در همه زمینه ها در حال پیشرفت است و این امنیت و اقتدار و پیشرفت را مدیون خون شهدا و از جان گذشتگی این شهدای والامقام و ایثارگران هستیم. 

گفتنی است همچنین در این مراسم از  مدیران هسته گزینش دانشگاه و زحمات شبانه روزی آنها در انجام تبدیل وضعیت ایثاگران مجموعه دانشگاه تقدیر شد.

در ادامه این جلسه نشست پرسش و پاسخ با حضور رابطین امور ایثارگران مراکز تابعه دانشگاه با مشاور رییس دانشگاه و مدیر ستاد شاهد و ایثارگران برگزار شد .


۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید