اخبار

امکانات ورزشی ویژه برای کارکنان دانشگاه فراهم شد

امکانات ورزشی ویژه برای کارکنان دانشگاه فراهم شد

 

شهرام کاظمی مسُول تربیت بدنی کارکنان دانشگاه از در نظر گرفتن امکانات ورزشی ویژه به منظور رفاه حال همکاران گرامی و ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان دانشگاه خبر داد و گفت: در بخش شنا این واحد اقدام به تهیه بلیت از استخر کارگران و پازیریک با تخفیفات ۲۵ و ۳۵ درصد نموده که به ترتیب با قیمت ۹۰ و ۱۲۰ هزار تومان عرضه می شود.

 

وی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه استخر دانشگاه نیز طبق برنامه زمان بندی اعلام شده در خدمت همکاران عزیز می باشد افزود: آموزش شنا ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه با قیمت ۷۰۰ هزار تومان جهت یک دوره ۱۲ جلسه ای با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی برگزار می گردد.


کاظمی همچنین عنوان کرد: در رشته ورزشی دارت، سالن دارت مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) در روزهای فرد از ساعت ۱۷ الی ۱۹ بصورت رایگان در اختیار همکاران می باشد.

به گفته وی در سالن ورزشی شهید قاسم سلیمانی واقع در دانشکده بهداشت، رشته های آمادگی جسمانی و والیبال جهت بانوان در روزهای زوج و رشته های فوتسال، بدنسازی و کشتی جهت آقایان در روزهای فرد فعال می باشد.

کاظمی همچنین اعلام کرد: همکاران می‌توانند از سالن های بدنسازی اسپید و آتریس ویژه بانوان و راه سبز و اکسیر غرب ویژه بانوان و آقایان با تخفیف ۲۰درصد استفاده نمایند.

وی افزود: در رشته فوتبال نیز زمین چمن دانشکده بهداشت بعداز ظهر روزهای فرد در اختیار کارکنان علاقمند به این رشته می باشد.

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید