اخبار

موفقیت مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دکتر جانبخش متخصص بیماری های عفونی و سردبیر مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با عنوان Journal of Kermanshah University of medical sciences اخیرا در پایگاه Biosis citation index ایندکس شده است که این پایگاه از زیر مجموعه web of science می باشد و مقالات این مجله از این پس در ISI ایندکس خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: این مجله در بین مجله هایی که در سال های اخیر به چاپ رسیده توانسته بزرگترین موفقیت را در این حوزه برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دست آورد چرا که این پایگاه استنادی مهمترین پایگاه استنادی در حوزه علم پزشکی در دنیا محسوب می شود و باعث می شود مقاله های این دانشگاه در بزرگترین پایگاه های خبری دیده شوند.

به گفته وی این مجله در سال ۱۳۷۵ به عنوان بهبود و به سر دبیری دکتر پاسدار در دانشکده پرستاری مامایی شروع به کار کرد و از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ دکتر معصومی سردبیری این مجله را بر عهده داشت و از سال ۱۳۸۶ تا کنون نیز بنده به عنوان سردبیر و دکتر پاسدار مدیر مسئول مجله در حال فعالیت هستیم.

دکتر جانبخش با بیان اینکه برای رسیدن مجله به این مرحله تلاش بسیاری صورت گرفته ودر گذشته امکان ثبت مقالات در مجله های معتبر وجود نداشت گفت: با امتیازاتی که این مجله به دست آورده در سال های گذشته امتیاز بالایی برای رنکینگ دانشگاه ایجاد نموده است و باعث رشد علمی در فضای پزشکی شده و باتلاش های بی وقفه و فعالیت پژوهشی در حوزه های مختلف واجد شرایط ایندکس شدن در این پایگاه را کسب کرده است.

وی عنوان کرد: از این پس نیز تعداد مقالات افزایش خواهد یافت و به تبع آن باعث دیده شدن مقالات در پایگاه های خبری و استفاده از این مقالات به عنوان رفرنس برای سایر مقالات خواهد شد و این امر در ارتقا سطح علم و پیشبرد فضای علمی و پزشکی برای دانشگاه هم بسیار اثر گذار خواهد بود و این موفقیت بسیار بزرگی برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه محسوب می گردد.

دکتر جانبخش ضمن تشکر از همکاری و حمایت های رییس دانشگاه ، معاونین دانشگاه ،اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه و انتشارات بریفلند که در رسیدن به این جایگاه بسیار حائز اهمیت و قابل توجه می باشد سپاسگزاری کرد و گفت: همچنین از زحمات گروه پرتلاش این مجله فریده علیخانی کارسناس مسئول، لیدا سلطانی، هیوا محمدی مدیر اجرایی و میلاد جلیلی مدیر اجرایی مجله تشکر می کنم.

وی افزود: امیدوارم با همکاری و کمک هم به ویژه همراهی معاونت تحقیقات دانشگاه و گرفتن فاکتورهای بالاتر و جذب مقاله های معتبر تر، بتوانیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در مجامع علمی معرفی کنیم.
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید