اخبار

انجام حدود 130 عمل جراحی قلب باز در مرکز فوق تخصصی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه طی ماه گذشته

مرکز فوق تخصصی قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه
 
رئیس مرکز تحقیقاتی ، آموزشی و درمانی قلب و عروق امام علی (ع) اعلام کرد:در خرداد ماه سال جاری ، تعداد ۱۲۹ عمل جراحی قلب باز در این بیمارستان انجام شده است.

 

دکتر بهزاد حیدرپور در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه درحال حاضر تمام اعمال جراحی قلب باز توسط جراحان قلب مجرب در این مرکز انجام می شود گفت: این خدمات توسط ۳ پزشک فوق تخصص جراحی قلب و۳ پزشک متخصص بیهوشی قلب انجام می شود.

به گفته وی همچنین در این مرکز ۵ نفر فلوشیپ  اینترونشن قلب ، ۹  نفر متخصص قلب ، یک نفر فلوشیپ نارسایی قلب و یک نفر الکتروفیزیولوژی قلب به بیماران ارائه خدمت می نمایند.

دکتر حیدرپور با بیان اینکه بخش جراحی قلب باز بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق امام علی (ع) با ۱۸ تخت Icu و۳ تخت فعال اتاق عمل با تجهیزات کامل از سال ۱۳۷۸ راه اندازی شده است گفت: این مرکز علاوه بر استان کرمانشاه ، استان های همجوار از جمله لرستان ، ایلام ، سنندج و بیمارانی از کشور عراق را نیز پوشش می دهد.

 

وی همچنین از مراجعه تعداد ۷۳۰۰ نفر به اورژانس این مرکز طی ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۶۵ نفر بستری شده اند که توسط پرسنل این مرکز که همواره با اتکاء به خداوند متعال تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مراجعین و مدد جویان به کار گرفته اند، ارائه خدمت شده است.
۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید