اخبار

پبام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیر

پبام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیر
رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر را تبریک گفت:

 متن پیام به این شرح است: 

              "بسم الله الرحمن الرحیم"

    من کنت مولاه فهذا علی مولاه

طلیعه عید سعید غدیر خم که عید الله اکبر است یاد آور روزی است که به واسطه ابلاغ ولایت امیرالمومنین علی (ع) خداوند متعال دین اسلام را کامل و نعمت را بر بندگان تمام نمود.

فضیلت این واقعه اهمیت جایگاه امامت امت بعد از رسالت پیامبر اکرم (ص) می باشد که استمرار دین در گرو رهبری امامان معصوم (ع) که منصوب از طرف خدای سبحان بوده می باشد تا در گذر ایام قرآن کریم و دین مبین اسلام که امانت گرانبهای حضرت حق بوده دچار تحریف نگردند و ثقلین گرانقدر چراغ راه بشریت باشند.

شخصیت بی نظیر امام علی (ع) در طول تاریخ سبب گردیده که هر انسان آزاده ای مجذوب این آیینه تمام نمای خدایی گردد ،اقتدا به مولا علی (ع) در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی گواه این امر بوده و نام مبارک ایشان اسوه جوانمردان ،عدالت طلبان ،دینداران و عالمان بوده و سیره حکومت داری ایشان آمال کارگزاران می باشد.

نهج البلاغه امیرالمومنین علی (ع) سندی برای رستگاری است که سیر در این دریای بی پایان بر کمال انسان خواهد افزود و به یقین عمل به فرمایشات حضرت علی (ع) و تمسک به راه و رسم ایشان ضامن سعادت بشریت خواهد بود.

به همین مناسبت عید ولایت و امامت مولی الموحدین امام علی (ع) را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ،امت اسلامی ، شیعیان و محبان آن امام همام تبریک عرض نموده و سربلندی شما عزیزان را از خداوند سبحان تمنا دارم.

        دکتر قباد محمدی
            رئیس دانشگاه


۱۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید