اخبار

حمایت ویژه از پژوهش های مرتبط با جوانی جمعیت

حمایت ویژه از پژوهش های مرتبط با جوانی جمعیت



معاون تحقیقات و فناوری از حمایت های ویژه معاونت تحقیقات و فناوری از طرح های تحقیقاتی اثر گذار و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر سیروس جلیلی در خصوص طرح های جوانی جمعیت گفت: معاونت تحقیقات و فناوری با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در کشور، حمایت ویژه خود را نسبت به طرح های تحقیقاتی مرتبط با جوانی جمعیت اعلام و این طرح ها را خارج از فراخوان تصویب می نماید.

وی از حمایت های تشویقی این معاونت از طرح های تحقیقاتی اثرگذار ، به کاهش تعهدات پژوهشی طرح به میزان 50 درصد، احتساب 2 برابری امتیاز طرح در کارنامه اعتبار پژوهشی، محاسبه امتیاز طرح های اثرگذار در انتخاب پژوهشگر برتر و تقدیر از مجریان طرح های اثرگذار برتر اشاره کرد.

به گفته وی طرح های تحقیقاتی مرتبط با جوانی جمعیت که جزو طرح های اثرگذار باشند علاوه بر تصویب خارج از فراخوان از حمایت های تشویقی یاد شده بهره مند خواهند شد.

دکتر جلیلی با بیان اینکه محورهای اثرگذاری ، چهار شاخص تغییرات ایجاد شده در سطوح، اصلاح در تصمیم گیری، بهبود وضعیت سلامتی، مولفه های موثر بر سلامت و ارائه خدمات سلامت را اندازه گیری می نماید گفت: تغییرات ایجاد شده در این محورها می تواند در سطوح دانشگاهی، استانی و ملی باشد.

1

۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید