اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب برگزار شد
 آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان در حال برگزاری است. 

 در این مراسم از زحمات خانم دکتر مریم فتاحی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب تقدیر و دکتر علی ویسی به عنوان مدیر جدید این شبکه معرفی خواهد شد.


۳
۲


دکتر ابراهیم شکیبا معاون  بهداشتی دانشگاه گفت: از حمایت های  فرماندار شهرستان گیلانغرب بسیار سپاسگزارم که همواره در راستای پیشرفت و ارتقاء حوزه بهداشت و سلامت شهرستان همکاری لازم را داشته و دارند.

وی اظهار داشت:خانم دکتر فتاحی بسیار پرتلاش هستند و  تلاشهای فراوانی برای ارتقای سلامت انجام دادند و در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب نیز خدمات بسیار ارزشمند و قابل توجهی داشتند.

دکتر شکیبا همچنین افزود: دکتر علی ویسی نیز از افتخارات این استان می باشند که تجربه بسیار خوبی دارند و امروز سکانداری شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب به ایشان محول شد. 

وی گفت: با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده  و بیمه روستایی در شهرستان گیلانغرب از سال ۸۳ و برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع (پزشکی خانواده شهری) در چهار شهرستان استان و اجرای کامل طرح مذکور در سراسر استان تا پایان سالجاری ،امیدواریم سطح دسترسی به خدمات سلامت در کل استان ارتقا یابد.

وی افزود: امیدوارم دکتر علی ویسی در امور محوله موفق باشند و به انتظارات مردم در این شهرستان به بهترین نحو پاسخگو باشند.
 

۱

در ادامه دکتر علی ویسی مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان گیلانغرب گفت: با تشکر از فرماندار و مدیران دانشگاه و سیستم بهداشت و درمان استان و اعتمادی که به اینجانب داشتند با افتخار و با تمام توان آماده خدمت به مردم شهید پرور شهرستان گیلانغرب می باشم.

وی افزود: با توجه به این که سالها در خدمت مردم این شهرستان بوده ام هدفم خدمت به این مردم است و از آنجایی که از مشکلات آگاهی کامل دارم تمام تلاش خود را در رفع این مشکلات انجام خواهم داد.

 


۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۹:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید