اخبار

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت به زوار امام‌حسین (ع) در ایام اربعین

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت به زوار امام‌حسین (ع) در ایام اربعین



دکتر محمدی رئیس دانشگاه در جلسه شورای سیاستگذاری سلامت استان و کمیته بهداشت و درمان اربعین ضمن سپاسگزاری از همه عزیزانی که مشتاقانه برای خدمت‌ به زوار امام‌حسین(ع) گام برمی دارند گفت: دانشگاه علوم پزشکی در بحث بهداشت و درمان و سلامت زوار به همکاری تمامی دستگاهها و ارگانهای مرتبط نیاز دارد و امروز از شما دعوت کردیم‌ تا در این‌ مسیر هم فکری داشته باشیم و انتظاراتی که از ارگانهای مختلف داریم در موضوع اربعین عنوان کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی با عنوان اینکه چنانچه موضوع خاصی توسط سازمان‌ و یا نهادی در این جلسه عنوان شود و پیشنهاد گردد جزء مصوبات جلسه خواهد آمد و پس از بحث و گفتگو اجرایی خواهد شد گفت: مهمترین وظیفه دانشگاه در اربعین تامین سلامت زوار می باشد ، سال گذشته از مشکلات بزرگی که ما داشتیم تعداد هزار نفر گرمازدگی بود که خدا را شکر با وجود آمبولانس‌ها و درمانگاه‌ها مشکل خاصی پیش نیامد و تعداد زیادی از بیماران نیاز به سرم تراپی و اتاق‌های سرد و دیگر اقدامات موثر در گرمازدگی داشتند که انجام شد و هیچ مورد فوتی براثر گرمازدگی نداشتیم.

وی افزود: دبیرخانه کمیته بهداشت و درمان اربعین در اورژانس پیش بیمارستانی مستقر می باشد انشاءاله با نزدیکتر شدن به ایام اربعین جلسات درون سازمانی بیشتری برگزار کنید و به دبیرخانه‌ هم‌اطلاع رسانی بفرمایید.

دکتر محمدی عنوان کرد: سرم در موضوع گرمازدگی بسیار با اهمیت است ، ذخیره سرم برای ایام اربعین به اندازه کافی تا پایان شهریور در انبارهای دانشگاه وجوددارد و به لطف خدا مشکل و کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی بان کرد:دانشگاه برای ایام اربعین آمادگی کامل دارد اما نیازمند این هستیم که همه سازمانها و نهادهای مربوطه به ما یاری برسانند ، انشاءاله در انجام وظایفمان نسبت به زوار امام حسین(ع) پیش گام باشیم و خداوند عنایت ویژه داشته باشند.

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید