اخبار

بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا(ع) روانسر افتتاح شد

بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا(ع) روانسر افتتاح شد
این مراسم صبح امروز با حضور دکتر حمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه ، دکتر محمدی رییس دانشگاه ، دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر برگزار شد



دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع افتتاح شد. گفت: ساخت بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان روانسر بود که با ۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بودند و برای درمان مجبور بودند به شهرستان های مجاور بروند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: راه اندازی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر از مهرماه سال گذشته آغاز شد و کمتر از ۹ ماه اتاق عمل، رادیولوژی ، دیالیز و دیگر بخش ها با ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده است و امروز به بهره‌برداری رسید و مردم روانسر از نعمت بیمارستان برخوردار شدند.

دکتر محمدی عنوان کرد: طرح توسعه این بیمارستان نیز به زودی انجام خواهد شد و ساخت هشت واحد مسکونی برای متخصصین بیمارستان نیز در دست ساخت است.

وی گفت: از دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه برای پیگیری این پروژه بسیار سپاسگزارم.

رئیس دانشگاه بیان کرد: برای ساخت بیمارستان روانسر یک و نیم میلیارد تومان از سهم نماینده مردم اورامانات، ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین سلامت و ۲۸ میلیارد تومان از منابع دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

وی در ادامه افزود: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در حال حاضر ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه بیمارستانی در منطقه اورامانات نیز در دست اجرا است.

به گفته وی یکی از مهمترین این پروژه ها ساخت بیمارستان در ثلاث باباجانی است و دیگر پروژه های مهم احداث و تجهیز خانه بهداشت های روستایی است که امیدواریم با حمایت های دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

 

۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید