اخبار

در آیین افتتاح بیمارستان روانسر مطرح شد

افتتاح بیمارستان روانسر
آئین افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا(ع) روانسر با حضور دکتر حمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه ، دکتر محمدی رییس دانشگاه ، دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر برگزار شد
۳
 
 استاندار کرمانشاه در این مراسم از تلاش و پیگیری های دکتر محمدی رییس دانشگاه ، نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی و زحمات خیرین و فرماندار و مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای افتتاح این بیمارستان بسیار سپاسگزاری کرد..

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر صحرایی با بیان اینکه در شهرستان روانسر ۱۳۷ روستا دارد گفت: هر یک از این روستاها  دست کم یک شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است و این پاکبازی و این صداقت در همراهی و حفاظت از آرمان های والای انقلاب اسلامی می طلبد خدماتی در خور و به بهترین نحو در حوزه های مختلف عمرانی و ارتقاء بهداشت و درمان ارائه گردد.

وی افزود: خوشبختانه با افتتاح این بیمارستان بخش بزرگی از مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمانی برطرف خواهد شد و امیدواریم با راه اندازی پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و ارا ئه خدمات مورد نیاز به مردم در این بخش،  شهرستان روانسر در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

 

۲


همچنین در ادامه این مراسم دکتر حمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس. وزارت بهداشت ضمن عذرخواهی از کمبود های حوزه بهداشت و درمان در منطقه اورامات که مربوط به کم کاری های دولت های گذشته است گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم در راستای اجرای عدالت در سلامت در تمام نقاط کشور است و در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی اظهار داشت: زحمات دکتر محمدی رییس دانشگاه، دکتر لهونی نماینده منطقه اورامانات که در راه اندازی این بیمارستان نهایت تلاش خود را بکار بسته اند تا شما مردم شریف شهرستان روانسر از خدمات مطلوب  درمانی در این مرکز بهره مند گردید بسیار قابل تقدیر است. 
 
دکتر جمال الدینی با اشاره به اینکه با همراهی و همدلی و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ، خدمات بسیار خوبی در دولت آیت الله رییسی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است گفت: اختصاص ۴۸/۵ همت اعتبار در حوزه سلامت در کشور، ۵۰ هزار تخت بیمارستانی و  ۴ هزار پروژه آموزشی در حوزه بهداشت و سلامت و ۳۵۰ پروژه خوابگاهی از جمله این اقدامات است.

به گفته او همچنین ۲۵ هزار تخت نیز در سال آینده  به تخت های بیمارستانی و به چرخه درمانی کشور اضافه خواهد شد.

وی اظهار داشت: گسترش مراکز آموزشی و افزایش نیروی انسانی و بومی گزینی با هدف ماندگاری نیروی انسانی از مهمترین اهداف و برنامه های پیش رو می باشد.

 

۱
در ادامه دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز این رویداد خوب را به مردم شریف شهرستان تبریک گفت و بیان کرد: از زحمات و تلاش های رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و استاندار مردمی کرمانشاه در راستای بهره برداری از این بیمارستان و ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم شهرستان روانسر بسیار سپاسگزارم.

وی افزود: بهره برداری از بیمارستان امام رضا (ع) و بهره مندی مردم از خدمات تخصصی درمانی در شهرستان روانسر یکی از بهترین وضروری ترین پروژه های این شهرستان می باشد که با پیگیری هایی که انجام شد اعتبار لازم برای راه اندازی و تجهیز آن تامین گردید.

دکتر لهونی گفت:خوشبختانه با راه اندازی این مرکز مردم شهرستان از خدمات ویژه تخصصی بهره مند خواهند شد .

وی همچنین عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته بیمارستان ثلاث باباجانی نیز برای ارائه خدمات  درمانی لازم  در حال ساخت است و با راه اندازی آن بسیاری از مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان و کمبود پزشکان متخصص در این شهرستان  مرتفع خواهد شد.

در ادامه این آئین مصطفی زاده فرماندار روانسر  نیز ساخت این بیمارستان را از مطالبات به حق مردم روانسر دانست و گفت:احداث این مرکز باعث رضایت مندی و ارتقا سرمایه اجتماعی برای نظام و انقلاب می باشد.

وی افزود: بکارگیری نیروهای های بومی در این بیمارستان یکی دیگر از خواسته های مردم شهرستان است که امیدوارم مورد توجه جدی مسئولان است .


۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۷:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید