اخبار

سمینار چشم پزشکی جراحی کاتاراکت برگزار شد

سمینار چشم پزشکی
سمینار چشم پزشکی جراحی کاتاراکت با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، معاون آموزشی دانشگاه و متخصصین چشم پزشکی استان در مرکز آموزش های مداوم دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدی رییس دانشگاه گفت: رشته چشم پزشکی یک رشته علمی است که به طور مداوم در حال نوآوری و به روز شدن است و تکنیک های درمانی نیز در حال پیشرفت می باشد،بر این اساس برگزاری سمینارهای آموزشی بسیار حائز اهمیت هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: در سیستم پزشکی بار درمانی بسیار سنگین است، پزشکان ما فرصت کافی برای به روز نمودن اطلاعات علمی و انتشار مقالات را به طور جدی و معمول پیدا نمی کنند و به همین خاطر برگزاری سمینارها ی آموزشی در انتقال تجربیات جدید و آشنایی بیشتر با نوآوری های ایجاد شده بسیار موثر خواهد بود.

دکتر محمدی افزود: بنابراین لازم و ضروری است که این سمینارها را توسعه دهیم چرا که این سمینارها بی شک انتقال تجربیات و به روز شدن اعضای هیات علمی را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: به طور قطع افزایش و تداوم برگزاری این سمینارها در سایر گروه ها به ویژه گروه های بالینی منجر به افزایش غنای علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواهد شد‌.

همچنین دکتر وزیری معاون آموزشی دانشگاه نیز هدف از برگزاری این سمینار دو روزه را ارتقاء سطح علمی و تبادل تجربیات اساتید ودستیاران و بررسی آخرین روند و روش‌ها و تکنولوژی‌ها در زمینه جراحی کارتاراکت دانست و گفت: امیدوارم با انتقال تجارب اساتید ارجمند و همکاری شما عزیزان در این سمینار آموزشی ، شاهد افزایش و به روز شدن آموخته ها در حوزه جراحی کاتاراکت باشیم.

وی افزود: برگزاری سمینارهای آموزشی و ارتباط موثر و هدفمند دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در این سمینارها در حوزه های مختلف علمی و آموزشی در ارتقا سلامت جامعه و ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران اثر گذار خواهد بود.
۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید