اخبار

حجت الاسلام محبی:

مراسم عظیم اربعین اتحاد امت اسلامی را به دنیا نشان می دهد

مراسم عظیم اربعین اتحاد امت اسلامی را به دنیا نشان می دهد


حجت الاسلام محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صبح امروز عنوان کرد: در سمینار اربعین سه واقعه بزرگ عید غدیر خم، میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و همایش عظیم اربعین در حال جهانی شدن هستند و در تمام دنیا این سه واقعه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: حماسه عاشورا حادثه ای بود که سبب تحول در اسلام شد، حادثه ای که درس بزرگ ایستادگی در برابر دشمن و تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را تا همیشه تاریخ به بشریت داد .

حجت الاسلام محبی گفت: سالهاست حضور میلیونی دلدادگان حسینی در مراسم اربعین بازتاب جهانی را به همراه دارد و اتحاد امت اسلامی را به دنیا نشان می دهد.

وی عنوان کرد: سالها اجازه برگزاری مراسم اربعین به این شکل داده نمی شد اما طی سال های اخیر ملت های مسلمان از هر شهر و دیار و با هر گویش و ملیتی خود را به پیاده روی اربعین می رسانند تا در این همایش عظیم حضور یابند .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  گفت: اگرچه دشمنان سعی در کمرنگ نشان دادن این حضور گسترده و اجتماع بزرگ دارند اما شاهدیم که خیل عظیم زائران حسینی برای برگزاری هرچه باشکوه تر شدن این مراسم، فتنه دشمن را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین اجر و پاداش بسیار بالایی دارد و یک افتخار برای همه ما محسوب می شود گفت: امیدواریم بتوانیم با جان و دل و به بهترین شکل ممکن خدمات بهداشتی درمانی لازم به این عزیزان ارائه نماییم و میزبان خوبی برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید