اخبار

نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شهرستان صحنه برگزار شد

نشست هیات رییسه
 امروز در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نماینده مردم شهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی با مسئولان شبکه بهداشت و درمان، فرماندار شهرستان صحنه ، چالش ها و مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان مورد ارزیابی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه ضمن قدردانی از دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های کنگاور ، صحنه و هرسین به دلیل حضور مستمر و پیگیری های موثر جهت رفع مشکلات بهداشتی درمانی ، از فرماندار و مدیرشبکه بهداشت و درمان ، رییس و مسئولان بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه که دغدغه سلامت مردم شهرستان را دارند و با جان و دل در حال ارائه خدمت به مردم عزیز این شهرستان هستند تشکر کرد.

وی اظهار داشت:خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت های گسترده ای که در حوزه بهداشت و سلامت در کشور در سال های اخیر صورت گرفته در حال حاضر تمام مردم روستاها و شهرها تحت پوشش مراقبت های کامل بهداشتی درمانی هستند. 

به گفته وی بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه یکی از مجهز ترین و پیشرفته ترین بیمارستانهای استان محسوب می شود و با تجهیز بیمارستان به سی تی اسکن و سونوگرافی و نیز با وجود متخصصین کارآمد و حاذق در این بیمارستان و امکانات درمانی خوبی که در این مرکز وجود دارد بسیاری از مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان مرتفع شده است.

دکتر محمدی عنوان کرد: با توجه به بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان صحنه،موارد مطرح شده را به صورت کامل پیگیری خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل بیمارستان، کمبود متخصص و جراح عمومی و بیهوشی در این بیمارستان است گفت: اقدامات لازم در این زمینه باید انجام شود و مشوق هایی برای فعالیت و همکاری این عزیزان در این مرکز در نظر گرفته شود. 

گفتنی است ارتقا چارت تشکیلاتی بیمارستان تا پایان سال ، رفع کمبود های دارویی ،خریداری دستگاه رادیولوژی پرتابل ، پیگیری مشکل کمبود نیروی خدمات و نگهبان و بهسازی و تجهیز مرکز فوریت های شهرستان، مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت ، از دیگر مصوباتی است که در این جلسه در دستور کار قرار گرفت.


۲
۱


۲۹ تیر ۱۴۰۲ ۲۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید