اخبار

در آستانه ۵ مرداد،سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد

در آستانه ۵ مرداد،سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد



دیدار رییس دانشگاه ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، معاونین توسعه مدیریت و منابع و فرهنگی دانشجویی، مدیران تحصیلات تکمیلی ، شاهد و ایثارگران و روابط عمومی دانشگاه به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مشاور استاندار در امور شاهد و ایثارگران با خانواده سردار شهید حاج مسعود امیری

دکتر محمدی رییس دانشگاه در این دیدار به همت مدیریت شاهد و ایثارگر دانشگاه صورت گرفت گفت: هیچ افتخاری بالاتر و ارزشمندتر از شهادت در دنیا وجود ندارد و شهدا بالاترین جایگاه را در نزد خداوند متعال دارند .

وی اظهار داشت: سردار شهید حاج سعید امیری از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند چرا که در این دانشگاه تحصیل کرده اند و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود .

به گفته وی برای ارج نهادن به مقام شامخ این شهید والامقام ورودی دانشگاه و یکی از کلاسهای دانشکده پزشکی به نام شهید امیری مزین شده است .

دکتر محمدی عنوان کرد: دیدار با خانواده این شهید بزرگوار نیز برای ما بسیار ارزشمند و باعث افتخار است و امیدواریم بتوانیم راه این شهید والامقام را ادامه دهیم .

همچنین دکتر صفدری معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری نیز با بیان اینکه در جامعه اسلامی ما هیچ افتخاری بالاتر از شهادت نیست و شهدا به طور قطع قهرمان هایی هستند که ما با همه وجود به آنها افتخار می کنیم گفت: هر آنچه امروز داریم از امنیت و آرامش گرفته تا استقلال و پیشرفت در حوزه های مختلف علمی همه را مدیون شهدای والامقام هستیم و همه به برکت مجاهدت های این عزیزان است.

وی عنوان کرد: خانواده معظم شهدا ارزشمندترین سرمایه های خود را تقدیم نظام و انقلاب نموده اند و ما ایثار و رشادت این عزیزان را ارج می نهیم و امیدوارم بتوانیم تا زمانی که مسئولیتی بر عهده ما نهاده شده ، به بهترین نحو ممکن به مردم خدمت کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم.

   

۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید