اخبار

پیام تسلیت رییس دانشگاه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی؛

پیام تسلیت رییس دانشگاه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی؛

                  بسمه تعالی

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

سیره مبارک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر اقامه اوامر الهی و دعوت خلق به این امر بوده و در تمام دوران حیات مبارک این حضرات معصوم (ع) گفتار و کردارشان گواه بر این موضوع بوده است .

دوران حیات ابا عبدالله الحسین (ع) دارای حساسیت منحصر به فرد خود بوده  چرا که انحرافات ایجاد شده در دین اسلام به حدی بود که اگر وجود مقدس امام حسین (ع) در برابر این جریان منحرف سکوت می نمودند چیزی از اسلام باقی نمی ماند.

ثمره فداکاری سالار شهیدان و ماندگاری ایثار ایشان به وسعت قلوب تمام انسان های آزاده در طول تاریخ می باشد به طوری که با گذشت قرن ها با آشنایی هرچه بیشتر بشریت با آرمان های الهی سید شباب اهل جنة ، ارادتمندان و پیروان این امام همام بیشتر از گذشته به این صراط مستقیم گرایش می یابند.

اکنون در عصر حاضر نیز مواجهه بین حق و باطل برقرار بوده و سعادتمند کسی است که پیام عاشورا را نصب العین قرار داده و از قافله امام زمان خود به بهانه دنیای فانی محروم نگردد.

به همین  مناسبت ضمن آرزوی توفیق درک هرچه بیشتر مکتب حسینی و عمل به آن ،فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به صاحب عزای آن حضرت ولی عصر (عج) و پیروان حسین بن علی (ع)وتمام آزادی خواهان  عالم تسلیت عرض می نمایم.

           دکتر قباد محمدی
            رئیس دانشگاه


۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید