اخبار

سومین جلسه کمیته بهداشت‌ و درمان اربعین حسینی(ع)

سومین جلسه کمیته بهداشت‌ و درمان اربعین حسینی(ع)


سومین جلسه کمیته بهداشت‌ و درمان اربعین حسینی(ع) به منظور برنامه ریزی و هماهنگی و آمادگی لازم بهداشتی و درمانی جهت خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) و  با حضور رییس دانشگاه، مسئول  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشاور و رییس دفتر ریاست، معاونین، رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، مدیران ستادی و سایر اعضا؛ عصر امروز در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه گفت:برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی(ع) باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده گردد. 

وی اظهار داشت: نهایت تلاش خود را در ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به زائران اربعین حسینی(ع) باید بکار بگیریم و تمام ملزومات و تجهیزات مورد نیاز و زیرساختهای مناسب را فراهم سازیم.

گفتنی است تشکیل کمیته ای برای ثبت نسخه های دارویی ‌که دارای پوشش بیمه ای هستند ، راه اندازی دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی،تامین دارو و تجهیزات،تامین اعتبار مورد نیاز و مکاتبه با وزارت بهداشت ، جا نمایی و استقرار کانکس ها، هماهنگی جهت آماده سازی و هماهنگی جهت استقرار بالگرد؛ اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های تجهیز شده از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
 
همچنین راه اندازی اورژانس بیمارستان اسلام آباد،جانمایی و استقرار بیمارستان های صحرایی و فراهم ساختن زیرساخت ها و امکانات لازم در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به زوار اربعین حسینی (ع) از دیگر مصوبات این نشست بود.

6
2
1

۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید