اخبار

بررسی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری کشور



ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در استان کرمانشاه در ۷ مهر ماه سال جاری همزمان  با کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد.با دستور مستقیم ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر قباد محمدی کمیته اجرایی و نظارت تشکیل و جلسات هماهنگی تشکیل گردیده است و انتظار می رود با استقبال همکاران محترم گروه پرستاری انتخاباتی پر شور همانند دوره های قبل برگزار گردد.

به همین منظور روابط عمومی دانشگاه در گفتگویی با دکتر پورمیرزا کلهر مدیر خدمات پرستاری دانشگاه به بررسی این دوره از انتخابات نظام پرستاری کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت که توجه شما عزیزان را به این مصاحبه جذاب جلب می کنیم.

جناب دکتر پور میرزا شرکت همکاران گروه پرستاری در انتخابات چگونه است؟
با سلام و عرض ادب ، تمامی همکاران گروه پرستاری عضو نظام پرستاری در رشته های پرستاری ؛بیهوشی؛اتاق عمل ؛بهیار و فوریت های پزشکی می توانند در انتخابات حوزه شهرستان خود شرکت و به ۶ نفر پرستار و ۲ نفر بهیار و ۱ نفر کارشناس اتاق عمل یا بیهوشی رای دهند.

در این دوره نسبت به دوره های قبل چه تغییراتی در حوزه های انتخابی رخ داده است؟
 در دوره های قبل سه حوزه مرکزی شامل : شهر کرمانشاه.هرسین .صحنه .کنگاور و سنقر ، حوزه اسلام آباد غرب شامل: خود شهر اسلام آباد.دالاهو.گیلان غرب .سرپل ذهاب و قصر شیرین و همچنین حوزه شهرستان های جوانرود و ثلاث برگزار می شد اما خوشبختانه در این دوره یک حوزه جدید در منطقه اورامانات تشکیل شده است و امسال حوزه جدید در شهرستان های پاوه و روانسر چهارمین حوزه می باشد.

 

به نظر شما اهمیت این دوره انتخابات نظام پرستاری نسبت به دوره های قبل در چیست؟
اصولا در کلیه انتخابات نظام جمهوری اسلامی مشارکت از اوجب واجبات است به خصوص که در طول سال گذشته شاهد یکی از مهم ترین دستاورد های نظام پرستاری کشور یعنی تعرفه گذاری خدمات پرستاری بودیم. لذا شرکت فعال همه گروه پرستاری به حمایت از این برنامه کشوری و ارتقا خدمات مراقبتی به مردم محترم استان و کشور کمک شایان توجهی مینماید و داشتن نماینده های متعهد و آگاه و برقراری ارتباط با سازمان های خارج دانشگاهی از ضروریاتی است که باید همکاران به آن توجه وافر داشته باشند.


مهلت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی تا چه زمانی ادامه دارد؟
ثبت نام از نامزدها از ۱۰ مرداد آغاز و تا ۱۹ با وجود تعطیلات ادامه دارد و ضروری است نامزد های محترم هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام ورزند.


و سخن پایان شما؟
از تمام عزیزان گروه پرستاری مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی و خصوصی تقاضا دارم که با شرکت فعال در انتخابات ۷ مهر وحدت و انسجام را در بزرگترین جامعه علوم پزشکی کشور در این ایام خطیر نشان دهند و از دوستان فعال پرستاری به خصوص نسل جوان پرستاران دعوت به عمل می آید تا با کاندید شدن در انتخابات به عنوان منتخبین جامعه پرستاری دوشادوش همکاران پیشکسوت با اتحاد تجربه و ایمان و شوق جوانی پرستاری کشور را به بالندگی برسانند. و اینکه هیچگاه ایثار گروه پرستاران را نمیتوان در دفاع مقدس ؛بازسازی و پاندمی کرونا جامعه قدردان کشور فراموش نمی‌کند و به عنوان خادمین ملت وظیفه ملی ما مشارکت در این انتخابات است.

 

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید