اخبار

در طرح کشوری حامیم، بیش از ۲۵۰ دانشجوی فعال عضو تشکل های دانشجویی استان شرکت خواهند کرد

طرح کشوری حامیم،


حجت الاسلام جواد افشار نجفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه در نشست خبری دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه های استان گفت: طرح حامیم طرحی کشوری در دانشگاه ها است که در آن تمام فعالین دانشجویی در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شرکت خواهند کرد و برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح در استان کرمانشاه نیز انجام شده است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این طرح در راستای توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تببین می باشد و دانشجویان فعال عضو تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه به مدت یک هفته در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این طرح شامل بخش های مختلف از جمله رویداد بیان حقایق که به صورت کارگاهی و آموزشی برگزار خواهد شد، بخش معرفتی که شامل بازخوانی و توجه به نگاه رهبر معظم انقلاب در برخی گرایش های دروس معارف خواهد بود ، بخش مهارت افزایی که در حوزه جریان شناسی و دشمن شناسی می باشد و بخش فوق برنامه که شامل برنامه های متنوع فرهنگی از جمله پخش فیلم، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست با نخبگان استان و مباحث تفریحی است.

همچنین حجت الاسلام محبی دبیر اجرایی طرح حامیم دانشگاه های استان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز عنوان کرد:با توجه به برگزاری مرحله اول این طرح در سال گذشته، به طور قطع امسال برنامه های متفاوت و منسجم تری خواهیم داشت.

وی بیان کرد: جمعا ۲۵۴ دانشجوی فعال عضو تشکل های دانشجویی در استان که طی مصاحبه انتخاب شده اند، در این طرح شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۱۱۴ نفر پسر و ۱۴۰ نفر دختر هستند و نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۷۰ درصدی حضور دانشجویان در این طرح در استان کرمانشاه هستیم.

 حجت الاسلام محبی افزود: البته پذیرش این افراد پس از شرکت در مصاحبه انجام شده چرا که این افراد در آینده فعالیت های ویژه ای خواهند داشت و با توجه به توانمندی ها و پتانسیل های علمی و فرهنگی که عزیزان دارند در حوزه های مختلف اثر گذار خواهند بود.

گفتنی است طرح حامیم از جمعه ۲۰ مرداد ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و دانشگاه رازی میزبان برگزاری این برنامه است.

هدف اصلی از برگزاری این طرح توانمندسازی تشکل های دانشجویی برای برنامه های مختلف در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و آموزش دانشجویان برای شرکت در فعالیت های گروهی مختلف است.
۱۸ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید