اخبار

آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین

خدمات درمانی به زائران اربعین

فرمانده بهداری غرب نیروی زمینی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی، فرمانده بهداری ارتش، رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و دیگر مدیران دانشگاه ، امروز از روند پیشرفت کار پروژه در حال احداث قرارگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رییس دانشگاه در حاشیه بازدید از پروژه قرارگاه عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و خدمات سلامت دانشگاه در مرز خسروی و  امکانات و تجهیزات فراهم شده برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی لازم به زائران اربعین حسینی(ع) گفت:  پیاده روی عظیم اربعین از هفته آینده آغاز خواهد شد و ما استقرار تیم های بهداشتی و درمانی را جهت ارائه خدمات لازم به زائران  را از اواخر هفته آینده با تمام توان خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت زائران اربعین حسینی که وظیفه اصلی ما محسوب می شود ، در نقطه صفر مرزی و پایانه خسروی تعداد هفت بیمارستان و درمانگاه مستقر خواهند شدو برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین آمادگی کامل داریم.

به گفته او دو بیمارستان صحرایی شامل یک بیمارستان ارتش در نقطه صفر مرزی و یک بیمارستان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در سه راه نصر آباد را با امکانات کامل راه اندازی خواهد شد.

دکتر محمدی عنوان کرد:  علاوه بر این پنج درمانگاه هم توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مرز خسروی مستقر خواهد شد که به فواصل مختلف و با هدف پوشش درمانی زائران در نقاط پر ازدحام تردد زائران در مرز خسروی در نظر گرفته شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه امسال نیز بحث گرما زدگی را داریم ، علاوه بر فراهم ساختن  امکانات لازم درمانی و از جمله  اتاق سرد،  تمام تجهیزات لازم، سرم و داروهای مورد نیاز جهت حفظ سلامت زائران و خدمات رسانی  به زوار عزیز اربعین حسینی(ع) به بهترین نحو ممکن در نقطه صفر مرز خسروی فراهم شده است.

رئیس دانشگاه همچنین از استقرار تعداد دو فروند بالگرد آمبولانس و بیش از یکصد دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات لازم در مسیر خبرداد و گفت: خوشبختانه تمام تمهیدات لازم در برگزاری پیاده روی عظیم اربعین  و تردد زائران از مرز خسروی اندیشیده شده است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز تمام توان خود را به کار می گیرد تا  ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی به زائران به بهترین نحو ممکن انجام شود.

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید