اخبار

آغاز پایش قطب (ب) مراکز تابعه دانشگاه از بیمارستان حضرت رسول جوانرود

آغاز پایش قطب (ب) مراکز تابعه دانشگاه از بیمارستان حضرت رسول جوانرود
  

تیم پایش عملکردی معاونت درمان در چهارده حوزه بر اساس چک لیست های تخصصی هر حوزه مبتنی بر اخرین استانداردهای ابلاغی وزارت متبوع و هم راستا با استانداردهای اعتباربخشی مبتنی بر عملکرد، پایش خود را از شهرستان جوانرود آغاز کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این بررسی و ارزیابی عملکرد با حضور قائم مقام معاونت درمان دانشگاه و تیم کارشناسی این حوزه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود ، ریاست و تیم مدیریتی بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود در این مرکز صورت گرفت.
 
در این جلسه دکتر باقرزاده با بیان اهمیت خدمت به مردم و استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان موجود در جوانرود و حضور تیم پایش این معاونت خواستار به کارگیری از این موقعیت وظرفیت ها در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف بهداشت و درمان این شهرستان شد.

 

متخصصین این شهرستان نیز ضمن عنوان نظرات و پیشنهادات ودیدگاه های خود در خصوص ارتقای سطح ارایه خدمات در بیمارستان مذکور ، به بیان مسائل و مشکلات مالی و تجهیزات بخش های خود پرداخته و خواستار مساعدت و همکاری  مدیر درمان جهت رفع موارد مطرح شده شدند .
 در پایان نیز  هر کدام از کارشناسان تیم پایش معاونت درمان  با ارایه گزارشی مبسوط از پایش های انجام شده و گزارش،عملکرد واحد های مربوطه به بیان دیدگاه‌ها وارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات موجود پرداختند.
 
گفتنی است دکتر باقرزاده نیز با جمع بندی مطالب ارائه شده ضمن قدردانی از موفقیت تیم مدیریتی بیمارستان در زمینه جلب مشارکت خیرین بعنوان یکی از مراکز پیشرو ، از پروژه های بهره برداری شده و در دست اقدام ای شهرستان نیز بازدید کرد .


۲
۱
رسانه جدید

۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید