اخبار

در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود مطرح شد:

تکریم و معارفه
در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود مطرح شد:

دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:

از حمایت هایی که فرماندار شهرستان جوانرود که در بحث بهداشت دارند تشکر میکنم و از ایشان تقاضا میکنیم که همچنان‌ به حمایتهای خود از بهداشت و درمان بپردازند.

دکترکمال ویسی بسیار پرتلاش هستند و از تلاشهای صادقانه ای که برای ارتقای سلامت در مدت تصدی سمت مدیر شبکه بهداشت درمان جوانرود داشتند تشکر می کنیم. 

دکتر سید طاهر حسینی نیز از پزشکان تلاش گر استان کرمانشاه هستند وتجربه های ارزنده ای در بحث بهداشت و درمان دارند و از امروز نیز سکانداری شبکه بهداشت و درمان جوانرود به ایشان محول می شود.

با توجه به اجرای  برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع(پزشک خانواده شهری ) در چهار شهرستان استان و اجرای کامل طرح مذکور در سراسر استان کرمانشاه تا پایان سال جاری،امیدواریم سطح سلامت و دسترسی به خدمات سلامت در کل استان ارتقاء یابد.

از زحمات دکتر کمال ویسی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان داشتند، تشکر می کنم و امیدوارم دکتر سید طاهر حسینی نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و به انتظارات مردم در شهرستان جوانرود به بهترین نحو پاسخگو باشند.

   نامدار حسینی فرماندار جوانروددر این ایین بیان داشتند

از خدمات ارزنده دکتر ویسی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان سپاسگزارم و  و برای دکتر حسینی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان آرزوی موفقیت می نمایم.

با توجه به مرکزیت جوانرود در حوزه بهداشت و درمان در منطقه اورامانات خواستار توجه ویژه مسئولین دانشگاه نسبت به این شهرستان در حوزه سلامت هستیم.

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید