اخبار

پیام قدردانی رئیس دانشگاه از حمایت و همراهی استاندار کرمانشاه و تلاش همکاران در برگزاری مراسم عظیم اربعین

پیام قدردانی رئیس دانشگاه از حمایت و همراهی استاندار کرمانشاه
رئیس دانشگاه در پیامی از حمایت و همراهی استاندار کرمانشاه و تلاش همکاران در برگزاری مراسم عظیم اربعین قدردانی کرد.

"بسمه تعالی"

قالَ رَسُولُ اللّهِ (صلّى اللّه علیه و آله):«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً.»

برگزاری همایش جهانی اربعین حسینی (ع) هر ساله با شور و شکوه بیشتر نمایانگر اراده الهی مبنی بر تکثر روز افزون عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

این گردهمایی عظیم علاوه بر ابراز ارادت مشتاقان اهل بیت (ع)، تجدید میثاق با آرمان های والای مکتب حسینی و اتحاد شیعیان و محبان آن امام همام در مقابله با تهاجم فرهنگی علیه دین اسلام و بهترین رسانه برای انعکاس مکتب نورانی امام حسین (ع) می باشد.

در برپایی این مسیر مبارک تمامی دستگاه ها و نهادهای ذیربط با عزمی راسخ و شوقی وافر با تمام توان سهم خود را ایفا نموده و تلاش همه این عزیزان بر سهولت زائرین گرانقدر در طی این طریق بوده است.

استان کرمانشاه نیز به عنوان دروازه کربلا با فراهم نمودن تمهیدات لازم ،بستر مناسبی را برای این امر فراهم نمود و ستاد اربعین استان با مدیریت جناب آقای دکتر صحرایی استاندار محترم و تیم مدیریتی ایشان با فرماندهی صحیح ،برنامه ریزی شده و حضور مستمر خود در نقطه صفر مرز خسروی به لطف خداوند متعال توانسته هماهنگی لازم در سطح استانی و کشوری را به بهترین وجه آن برقرار نموده و با ساماندهی مناسب، خدمت رسانی تمام دستگاه های متولی امر در بحث اربعین را برقرار نمایند.

به همین منظور اینجانب از حمایت های استاندار محترم و همراهی ایشان در ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشت و درمان کمال تشکر را داشته و سلامتی را برای ایشان و همکاران گرامیشان خواستارم.

دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت در جامعه از دیرباز پیشگام در خدمت به مردم بوده و در همایش اربعین نیز مانند گذشته با بهره گیری از ظرفیت های موجود در تمام سطوح، امسال نیز خوش درخشیده و با ارائه مطلوب خدمات بهداشتی درمانی در تمام مسیر پیاده روی اربعین و استقرار در نقاط مختلف استان و نقطه صفر مرزی خسروی بصورت شبانه روزی مفتخر به خدمت رسانی بوده است.

بی تردید این مهم بدون عنایت خداوند سبحان و همدلی و همراهی همیشگی خانواده بزرگ دانشگاه در تمام حوزه ها محقق نمی گردید و این افتخار ثمره زحمات همه همکاران عزیز می باشد .

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی همکاران گرامی در معاونت های مختلف ،مدیریت های دانشگاه، و کارکنان شریف که از ابتدای برقراری ستاد اربعین سال ۱۴۰۲ ،با تلاش بی دریغ خود ،شرایطی فراهم نمودند که مجموعه بهداشت و درمان در استان با سربلندی این وظیفه خطیر را به فضل الهی به ثمر رساند، سربلندی و سلامتی شما را از ایزد منان خواستارم.

دکتر قباد محمدی
رئیس دانشگاه
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید