اخبار

جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور

جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان

 

جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با حضور دکتر زارع زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و دکتر محمدی رئیس دانشگاه، دکتر منصوری رییس بسیج جامعه پزشکی استان و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدی رییس دانشگاه در این نشست عنوان کرد: اربعین حسینی(ع) و سالروز شهادت پیامبر اعظم و امام رضا(ع) را تسلیت عرض می کنم. انشاء الله خداوند به ما توفیق دهد که همواره از پیروان ائمه اطهار باشیم چرا که خیر و سعادت بشر در پیروی از ائمه اطهار جمع شده است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: خوشبختانه نظام مقدس ما نیز با همین رویکرد و با همین سیاست کلی بنا شده است و با عنایت خداوند متعال و تاسی از ائمه اطهار، زمینه ساز حکومت ولی عصر (عج) خواهد بود .

دکتر محمدی گفت: بسیج جامعه پزشکی بی شک بازوی توانمندی است هم برای جمهوری اسلامی و هم برای حفظ سلامت مردم و زحمات این عزیزان در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم استان به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار بسیار قابل تقدیر است.

وی ضمن سپاسگزاری از دکتر منصوری و همکارانشان در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به خاطر زحماتی که در راستای حفظ سلامت مردم متحمل می شوند گفت: همکاران سازمان بسیج جامعه پزشکی همواره پای کار هستند و هرجا نیاز به خدمات این عزیزان بوده همواره با تمام توان خدمات رسانی لازم را انجام داده اند.

رئیس دانشگاه عنوان کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و این امر موجب شده خدمات پزشکی و درمانی حتی در دورترین مناطق استان به صورت رایگان به مردم این مناطق ارائه شود.

وی افزود:همکاران بسیج جامعه پزشکی به صورت هفتگی و با برنامه ریزی دقیق و مدون خدمات لازم را به مناطق کم برخوردار در استان ارائه می دهند و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز همکاری و تعامل بسیار خوبی در راستای تامین نیرو و داروی مورد نیاز با آنها دارند.



همچنین دکتر زارع زاده رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور نیز عنوان کرد:گمشده امروز کشور ما سلامت معنوی است که در سفر اربعین نهفته است وکسانی که به پیاده رو اربعین می آیند حاضرند خسارت جسمی ببینند برای آنکه روحشان آرامش بگیرد و کسانی که در این پیاده روی عظیم شرکت می کنند تا مدتی اثر معنوی سفر اربعین در وجودشان مشاهده می شود و این یک بعد از اربعین است که می تواند در رفتار اجتماعی مردم اثرگذار باشد بنابراین نباید از اثر معنوی این سفر غافل شویم .

وی اظهار داشت: اثر زیرساختی است که این سفر می تواتد برای استان داشته باشد.خصوصا زیرساخت جاده ای می شود که کاملا مشهود است و درکاهش میزان تصادف و مرگ و نیر بسیار اثر بخش می باشد.

دکتر زارع نژاد بیان داشت:همچنین استان کرمانشاه موقعیت جغرافیای بسیار خوبی دارد و اربعین برکت می آورد برای افرادی که در استان به ویژه در شهر مرزی قصرشیرین زندگی می کنند و موجب رشد اقتصادی این استان می گردد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: نکته دیگر نگاه علمی به مسئله اربعین است و باعث می شود نیروهای علمی و پزشکان و کادر بهداشت و درمان که بدون هیچ چشم داشتی در این سفر معنوی شرکت می کنند برکات و تاثیر این سفر معنوی را در تمام مراحل زندگی خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی راهیان پیشرفت نیز به همین منظور در حال برگزاری است گفت: بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی با هدف ارائه خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم در این اردوها شرکت می کنند.

دکتر زارع نژاد بیان کرد: اثرات انقلاب برای کشور ما به ویژه در حوزه علمی و پزشکی بسیار قابل توجه است بنابراین باید جهاد تبیین را جدی بگیریم و این موفقیت ها را بازگو نماییم.

وی همچنین افزود: باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به امیدآفرینی و ایمان نگاه ویژه ای داشته باشیم و گروه های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی در این خصوص تمام تلا ش خود را بکار خواهند بست.
 

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید