اخبار

حضور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در نمایشگاه بین المللی پزشکی و سلامت در کشور عراق

حضور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در نمایشگاه بین المللی پزشکی و سلامت در کشور عراق

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، به عنوان تنها دانشگاه شرکت کننده به انتخاب وزارت بهداشت در نمایشگاه بین المللی پزشکی و سلامت در کشور عراق شرکت کرد.


دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور دکتر باقرزاده مدیر درمان و نمایندگان دو مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) و امام علی( ع) در نمایشگاه بین المللی سلامت و پزشکی در بغداد از بیست و سوم تا بیست و چهارم شهریور ماه شرکت کردند.

در روز اول نمایشگاه ، آل صادق سفیر ایران در بغداد و ربی هاوی رایزن تجاری سفارت از غرفه کرمانشاه بازدید بعمل آوردند.

در طی این بازدید اقدامات انجام شده درخصوص معرفی مراکز دارای واحد بیماران بین الملل و چالش های موجود در بحث توریسم سلامت به سفیر ایران داده شد.

همچنین دکتر باقرزاده معاون اجرایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نماینده تنها دانشگاه شرکت کننده در این نمایشگاه به انتخاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن حضور در سفارت ایران در بغداد،ظرفیت های مراکز درمانی استان کرمانشاه در خصوص توریسم سلامت و موانع موجود در استفاده حداکثری از این ظرفیت را با سفیر و رایزن بازرگانی تجاری ایران در عراق مطرح نمود.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت با استقبال خوب بازدیدکنندگان از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به کار خود پایان داد.

 

2
1

3


 

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید