اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ؛ دومین دانشگاه برتر کشور در اجرای برنامه عملیاتی

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بررسی وضعیت پیشرفت اجرای برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۱ به عنوان "دومین دانشگاه برتر کشور " دست یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت:در این بررسی که از طریق سامانه پایش برنامه عملیاتی وزارت بهداشت صورت گرفته است ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پس از دانشگاه تبریز در رده دوم کشور ایستاده است.

به گفته وی برابر اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ، در سطح دانشگاه های مراکز قطب کلان مناطق آمایشی که شامل ۱۲ دانشگاه است ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با میزان تحقق ۹۷/۷۵ تنها با ۶ دهم درصد اختلاف با تبریز در رتبه دوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، ایران و اصفهان به ترتیب در رده های سوم تا پنجم قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه همچنین افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با این امتیاز، در سطح بندی دانشگاه های مراکز استان ها مشتمل بر ۳۱ استان کشور نیز ، رتبه دوم تحقق برنامه عملیاتی را کسب نموده است.

وی بیان کرد: این موفقیت حاصل تلاش همه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان است که با جدیت در راستای خدمت به مردم و‌ توسعه روزافزون سلامت استان فعالیت می نمایند.
۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید