اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر یوسف صفری مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تقدیر و دکتر مهدی ایازی به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی گردید.

دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر از حمایت های فرماندار گفت: از زحمات دکتر صفری که از پزشکان جوان و متدین هستند تشکر می نمایم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.

وی اظهار داشت: انشاالله دکتر ایازی منشأ اتفاقات خوبی در شهرستان باشند و با برقراری ارتباط خوب با مدیران،سبب ارتقا بهداشت و درمان شهرستان گردند.

دکتر شکیبا عنوان کرد: دولت مصمم به اجرای طرح پزشک خانواده است و به جرأت می توان گفت خدمات بهداشتی درمانی ارایه شده در روستا های ما در کمتر کشور پیشرفته ای دیده می شود.

همچنین بابلی فرماندار سرپل ذهاب نیز ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: این شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان در حوزه بهداشت و درمان است و به دلیل مراجعین بالا از شهرستان های اطراف باید تعداد پزشکان افزایش یابد.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث جوانی جمعیت باید این موضوع را همه بخصوص مسئولین بهداشت و درمان در اولویت قرار دهند.

در ادامه دکتر ایازی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب نیز از زحمات دکتر صفری تشکر کرد و گفت: هدف اصلی ما ارتقا سطح بهداشتی درمانی در شهرستان و روستاها می باشد و تجهیز بیش از پیش خانه های بهداشت و افزایش تعداد نیروها جهت ارائه خدمات بهتر در دستور کار است.

 

۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید