اخبار

قابل توجه متقاضیان طرح نیروی انسانی گروه پرستاری فصل پاییز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

طرح نیروی انسانی گروه پرستاری
بسمه تعالی

با تبریک به این گروه از متقاضیان عزیز که با پشت سر گذاشتن تحصیلات آکادمیک در عرصه جدید عملی خدمت به مردم زحمتکش و غیور استان کرمانشاه ورود کرده اند ، ضروری است ضمن استفاده از علم منتج از تحصیلات دانشگاهی با نیت خدمت به مردم عزیز استان کرمانشاه وظیفه شرعی و شهروندی خود را مزین به خدمت بهینه عدالت محور به مددجویان نمایند.

 

در سطح شهر کرمانشاه بیمارستان های متعددی به امر مراقبت و درمان بیماران اهتمام دارند که پرسنل پرستاری همگی مراکز با ایثار و گذشت و استفاده از علم و عمل نیازهای مددجویان را برطرف می سازند.
 
یکی از مراکز برتر کشور در این راستا مجتمع تحقیقاتی  آموزشی درمانی امام رضا(ع) کرمانشاه است که با داشتن رشته های فوق تخصصی و تخصصی و اتاق عمل های فعال و بخش های ویژه در تمام رده ها و مراکز متعدد درمانی و بخش های متنوع پذیرای متقاضیان طرح تمام رشته های پزشکی است.
 
این مرکز با برخورداری از کادر پرستاری و مجرب به مراقبت از مددجویان مبادرت می ورزد و با داشتن کادر مدیریتی پرستاری کارآمد و داشتن مدیر پرستاری هیات علمی و کادر پایشی متخصص پرستاری تعاملی سازنده با پرستاران و گروه پرستاری دارند.
 
داشتن قوانین اجرایی بهره وری و تعرفه گذاری پرستاری و فعالیت های واحد های آموزش خدمت و آموزش به مددجو از نقاط قوت قابل ذکر این مرکز است .با توجه به قطب بودن مرکز در سطح استان و حتی کلان منطقه مراجعین مرکز کثیر و اغلب موارد نیاز به تجدید قوای جوان و ایثارگر پرستاری دارد که این شرایط در برخی از مراکز کرمانشاه مهیا نیست و گاها در تعدادی مراکز ظرفیت طرح در فصول اخیر را نداشته اند.
 
برطرف کردن این نیاز بر عهده فرزندان زاد و بوم استان کرمانشاه است که با روحیه عالمانه متقاضیان خواهشمندم به این مورد توجه داشته باشند.
 
از متقاضیان طرح گروه پرستاری درخواست میگردد با انتخاب این مرکز به رسالت حرفه ای خود بپردازند و با ورود به حیطه بالین عطر آگین از عطر خدمت به مددجویان گردند. 

 

خواهشمنداست عزیزانی که ابلاغ خدمت خود را در این مرکز دریافت می دارند سریعتر خود را به مرکز معرفی نمایند.
ضمن تشکر از عزیزان از مجموعه مدیران و کارکنان قسمت های مختلف شامل معاونین محترم  ستادی و اجرایی دانشگاه بابت همکاری در تامین نیروی نگین سلامت دانشگاه کرمانشاه مرکز امام رضا (ع) نهایت تشکر به عمل می آید.

 

دکتر رضا پورمیرزا
استادیار عضو هیات علمی و مدیر پرستاری دانشگاه کرمانشاه
۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید