اخبار

آیین کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور برگزار شد

آیین کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور برگزار شد

آیین کلنگ زنی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور با حضور دکتر رضایی نماینده مردم شهرستانهای صحنه،هرسین و کنگاور، دکتر بیگلری مشاور و رییس دفتر ریاست دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهداشت دانشگاه و مدیران ستادی دانشگاه ، امام جمعه شهرستان کنگاور و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

برای احداث این کلینیک با۱۵۰۰ متر مربع زیر بنا، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته است.

مهندس کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانش در این آئین گفت: سال گذشته بازدیدی با حضور دکتر محمدی رییس دانشگاه و دکتر نماینده مردم شهرستان های کنگاور ، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از کلینیک بیمارستان شهرستان کنگاور به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی عنوان کرد: این کلینیک در شان مردم شهرستان نبود و با پیگیری های صورت گرفته توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم شهرستان و جلساتی که با حضور ایشان با دکتر رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کلینیک صورت گرفت ، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت این پروژه و ارائه خدمات درمانی لازم به مردم شهرستان اختصاص یافت.

به گفته او کلینیک تخصصی بیمارستان شهید چمران کنگاور یکی از پروژه های بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی است ، به این دلیل که شهرستان کنگاور فاقد کلینیک ویژه بود با تلاش های مسئولان دانشگاه مجوز ساخت کلینیک در این شهرستان گرفته شد.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته در سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد و مردم عزیز شهرستان کنگاور از خدمات این کلینیک بهره مند گردند.

مهندس کریمی گفت: گستردگی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وجود دارد در سایر دستگاه ها نیست و مسئولان دانشگاه در راستای فراهم ساختن امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم استان بی وقفه در تلاش هستند .

همچنین دکتر رضایی نماینده شهرستانهای کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونان و مدیران پر تلاش  این  دانشگاه که همواره در راستای ارتقا بهداشت و درمان استان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب به مردم  تلاش می کنند گفت: به طور قطع با توجه و پیگیری دکتر محمدی رییس دانشگاه و معاون توسعه دانشگاه و زحمات معاونین بهداشت و درمان دانشگاه اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام خواهد شد .


در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان کنگاور نیز عنوان کرد: دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکاران ایشان در شبکه بهداشت و درمان کنگاور اقدامات بسیار خوبی در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم شهرستان انجام داده اند.

وی افزود: انشاء الله با راه اندازی کلینیک ویژه بیمارستان شهید چمران کنگاور بسیاری از مشکلات مردم شهرستان در حوزه درمان مرتفع خواهد شد.

امام جمعه کنگاور بیان کرد: تمام مسئولان استان باید با همکاری و همدلی در راستای پیشرفت همه جانبه استان تلاش کنند و در رسیدن به اهداف عالی نظام و انقلاب که خدمت به مردم کشور عزیز مان ایران است همواره با یکدیگر همدل و همراه باشند. 


دکتر خالدی رییس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان کنگاور نیز گفت: از همراهی و حمایت های بسیار خوبی که دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور و  آیت ا... حسینی امام جمعه شهرستان کنگاور در راستای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان با شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته و دارند، بسیار سپاسگزارم و بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری این عزیزان به بهترین شکل ممکن و تا حصول نتیجه بررسی و پیگیری می گردد .

وی ضمن از همکاری و حمایت های دکتر محمدی رییس دانشگاه و هیات رییسه دانشگاه در خصوص رسیدگی به درخواستهای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور تقدیر گفت: با وجود مشکلاتی که وجود دارد اقدامات بسیار خوبی در شهرستان در حال انجام است و سال گذشته ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان شهرستان اختصاص یافت.

دکتر خالدی عنوان کرد: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قارلق و پنج خانه بهداشت در سال گذشته با پیگیری رییس دانشگاه و معاونین توسعه مدیریت و منا بع و بهداشتی دانشگاه از مهمترین اقدامات صورت گرفته است و بی شک ساخت کلینیک تخصصی که از مطالبات مردم شهرستان کنگاور است اقدامی مهم در راستای ارتقا بهداشت و سلامت شهرستان محسوب می شود.


۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید