اخبار

آغاز آیین افتتاحیه اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

آغاز آیین افتتاحیه اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

این مراسم باحضور ریاست دانشگاه ، معاونین و تیم ۶ نفره ارزیابان از کلان منطقه ۶ برگزار گردید و مقرر شد این طی روزه های ۱۵ و ۱۶ مهرماه، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را مورد ارزیابی قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رئیس دانشگاه در آیین افتتاحیه اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ارزیابی هایی که اخیرا توسط وزارت بهداشت شروع شده را منشأ خیر برای دانشگاه های علوم پزشکی دانست و گفت: دانشگاه های علوم پزشکی مجموعه های گسترده و پیچیده ای هستند و شاید هیچ سیستم اداری ویژگی ها و تنوع کاری دانشگاه ها را نداشته باشد.

وی اظهار داشت: ارزیابی های از بیرون می تواند نواقص را آشکار کند و به اصلاح روند کمک نماید، نکته دیگری که در این بازدید ها مهم است استفاده از تجربیات شما در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد،درخواست داریم با جدیت تمام هم نواقص را مطرح نمایید ،هم تجربیات را در اختیار همکاران ما قرار دهید.

دکتر محمدی عنوان کرد: دانشگاه های مختلف دارای سیستم مدیریتی متفاوت و ایده های متنوع هستند و انتقال این تجربیات می تواند هدف خدمت که هدف اصلی است را محقق نماید.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه استان ویژه ای است که بر گردن همه مردم ایران حق دارد، جنگ تحمیلی از کرمانشاه شروع شد و در کرمانشاه پایان یافت گفت: مردم در ۸ سال جنگ تحمیلی متحمل سختی بوده و شهدای زیادی را تقدیم کردند، همه مسئولین باید کمک کنند تا شاخص های رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه ارتقا یابد.

به گفته او یکی از شاخص های اصلی رفاه اجتماعی، بحث سلامت است و با کمک شما به عنوان ارزیاب و مطرح نمودن نواقص و انتقال تجربیات خود ،می توان این شاخص را مرتفع نمود.

در پاین وی از همه همکاران گرامی که بابت برنامه ریزی صحیح که باعث می شود مراحل ارزیابی در بخش های مختلف به صورت خوبی انجام گردد تشکر کرد.


۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید