اخبار

خبرهای خوش رئیس دانشگاه در نشست هیات رئیسه

خبرهای خوش رئیس دانشگاه در نشست هیات رئیسه
دکتر قباد محمدی در نشست هیأت رئیسه از کسب رتبه اول کشوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طرح سلامت خانواده و رتبه چهارم دانشگاه در موضوع جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در طرح سلامت خانواده رتبه اول کشور را به دست آورده است و در موضوع جوانی جمعیت نیز در اجلاس روسای دانشگاهها از دانشگاه کرمانشاه به عنوان چهارمین دانشگاه کشور تقدیر شد.

به گفته او جذب اساتید انقلابی و امید آفرینی و پیشرفت از موضوعات مطرح شده در اجلاس روسای دانشگاهها بود که مورد تاکید وزیر بهداشت بود.

رئیس دانشگاه افزود: اولویت قرار دادن حوزه بهداشت در سطح وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بنا بر دستور مقام معظم رهبری ، ارائه خدمات رفاهی مطلوب به دانشجویان ، تاکید معاون درمان وزارتخانه بر اجرای سیستم HIS و بروزرسانی HIS ، نگاه ویژه به پژوهش و تحقیقات و همکاری با شرکت های دانش بنیان از موضوعات مورد تاکید در اجلاس روسای دانشگاهها بود.

وی تاکید کرد: راه اندازی مرکز ناباروری اسلام آبادغرب از جمله مواردی است که می بایست با جدیت بیشتری دنبال شود.

دکتر محمدی گفت: کسب رتبه های برتر در طرح پزشک خانواده و جوانی جمعیت توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به مجموعه دانشگاه به ویژه معاونت بهداشتی تبریک می گویم و از زحمات بی شائبه این معاونت به ویژه دکتر شکیبا که با تمام توان در این راستا تلاش نمودند صمیمانه قدردانی می نمایم.
۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید