اخبار

تقدیر رِِییس بیمه سلامت کشور از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح پرونده الکترونیک در استان

طرح پرونده الکترونیک
رییس بیمه سلامت کشور از همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اجرای طرح پرونده الکترونیک در استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر ناصحی رئیس سازمان بیمه سلامت کشور در نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران کل بیمه سلامت کشور گفت: از همراهی دکتر محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین ایشان که در اجرای این طرح همکاری لازم را داشتند بسیار سپاسگزارم ،هماهنگی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای اجرای طرح پرونده الکترونیک بسیار قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت کشور به دنبال کاهش مشکلات مردم در حوزه درمان است و می خواهیم مردم غیر از بیماری، مشکلات دیگری نداشته باشند.

دکتر ناصحی بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروز امسال در مشهد در ارتباط با شاخص های بیمه سلامت و سخنان ایشان نقشه راه مسئولان این سازمان است و اینکه رهبر معظم انقلاب اقدامات بیمه سلامت را تایید کردند نشان می دهد که ما مسیر را درست طی کرده ایم اما در این راه همچنان نیازمند حمایت هستیم.

وی یکی از موفقیت های سازمان بیمه سلامت را  به سرانجام رساندن الکترونیکی کردن نسخه های درمانی دانست و گفت: علاوه بر آن اجرای طرح پرونده های الکترونیکی از دیگر طرح های اولویت دار سازمان بیمه سلامت می باشد که با اجرای این طرح یک گنجینه ارزشمندی از اطلاعات سلامت مردم کشور به دست می آید که براساس آن می توانیم برنامه ریزهای لازم را در حوزه سلامت داشته باشیم.

رئیس بیمه سلامت کشور گفت:  نگاه ویژه ای به استان کرمانشاه داریم و در حوزه بیماران خاص و صعب العلاج در استان اقدامات خوبی انجام شده و ما هم در این زمینه حمایت و کمک می کنیم.

دکتر ناصحی افزود: دولت و مجلس مصمم به کاهش هزینه های درمان مردم هستند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل اهتمام در این بخش قدردانی می کنیم وآثار مثبت تلاش دولت و مجلس در حوزه کاهش هزینه های درمان مردم در کشور مشهود است.

گفتنی است بررسی چالش‌های پیش روی نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمه سلامت از جمله موضوع های مهم این اجلاس است و قرار است در این خصوص با حضور کارشناسان تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

همچنین هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، خرید خدمات راهبردی و نحوه بهتر ارایه خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان از دیگر محورهای مهم این اجلاس است.
۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید