اخبار

بیانیه اساتید، کارکنان ، دانشجویان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

بیانیه اساتید، کارکنان ، دانشجویان

🔹یکی از بنیادی تربن خصلت ها در جوامع بشری در طول اعصار مختلف، تکامل در مسیر انسانیت است ،این فاکتور اساسی وجه تمایز زندگی انسان با سایر موجودات می باشد.

🔹تجربه نمایان ساخته است هر چقدر در جامعه از این اصل مهم فاصله ایجاد گردد چه فجایع جبران ناپذیری به وجود خواهد آمد.
در دفتر تاریخ بشر همواره کسانی یافت می شوند که با فراموش نمودن گوهر ناب انسانیت ،خاطرات تلخی را رقم زده و یاد خود را در خاطره ملت ها به بدنامی حک نموده اند.

🔹در عصر حاضر این بار جنایتکارانی زمین را محل ظلم خود قرار داده اند که بی هیچ واهمه ای انسانیت را ذبح نموده ،خوی توحش را سرلوحه کار خود قرار داده و با کشتار روزانه انسان های بی گناه ،هر روز انسانیت را قربانی می نمایند.

🔹رژیم جعلی و فاسق اسرائیل یک بدعت ننگین در منطقه بوده که با منطق اسلحه و گلوله می خواهد سرزمین مردم مظلوم فلسطین را غصب نماید و در این مسیر بیش از نیم قرن اشغال و کشتار را برای انسان هایی که تنها گناهشان دفاع از سرزمین مادری خود می باشد به ارمغان آورده است.

🔹استقامت مثال زدنی مظلومان فلسطینی در مقابل ظالمان صهیونیستی ،کار را برای این رژیم غاصب روز به روز سخت تر نموده و امید به نابودی این غده سرطانی را افزون کرده است.

🔹این بار طوفان بر خانه عنکبوت زده و سستی بیش از پیش این لانه لرزان را بر همه آشکار نموده است. وحشت از طوفان الاقصی به شکلی نمایان گشته که بزرگترین مدعی دروغین حقوق بشر را مجبور نموده از دورترین نقاط دنیا،ناو جنگی خود را برای حفظ رژیم کودک کش به منطقه اعزام نماید.

🔹آری غول رسانه ای دنیا که به دروغ بر طبل ارزش جان و کرامت انسان می کوبد با وقاهت از غول آدمکش حمایت نموده تا ننگ همدستی با این جریان دست نشانده خود را بر جهانیان اثبات نماید.

🔹آمریکای جنایت کار که با در اختیار داشتن شبکه های رسانه ای روزانه خود را مظهر حقوق بشر معرفی می نماید و دیگران را متهم به نقض آن نموده ،در حمایت از بزرگترین نسل کشی عصر حاضر از هیچ کمکی مضایقه نمی نماید و این همان دموکراسی و حقوق بشر غربی است که زیبایی آن در کلام با زشتی آن در عمل بسیار فاصله دارد.

🔹بی شک انسان های آزادی خواه در سراسر جهان چهره واقعی استکبار جهانی و ایادی آنها را سالهاست بدون نقاب می بینند و دیگر برای ارزیابی رفتار آنها شبکه های ماهواره ای را ملاک قرار نداده و اعزام ناوگروه به منطقه جهت کشتار مردم بی دفاع را ماهیت حقیقی آنها می دانند ،و این بصیرت ایجاد شده خود مقدمه ای بر پایان جریان ظلم است که با توکل بر خداوند متعال از رژیم نسل کش صهیونیست که منقش به طوق ننگین کودک کشی می باشد جز خاطره ای تلخ و شوم در تاریخ چیزی باقی نخواهد ماند.

🔹امید است با حرکت ایجاد شده که پشتوانه آن خون هزاران زن و مرد و کودک است هر چه زودتر زمین از وجود این انسان نما های خون خوار پاک گردد و مردم مظلوم فلسطین در وطن اصلی خود سکنی گزینند.

🔹به همین منظور اساتید، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن محکوم نمودن بیش از ۵۰ سال کشتار مردم بی گناه که همانند سایر مردم دنیا جان و مالشان ارزشمند می باشد ،از حرکت موفقیت آمیز طوفان الاقصی حمایت خود را اعلام نموده و آرزومند سرنگونی کامل رژیم غاصب اسرائیل و رسوایی همدستانش می باشد.

۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید